يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برازجان از اجرای 30 فعالیت تخصصی فرهنگی آموزشی در کانون پرورشی برازجان خبر داد.به گزارش فکرشهر از فارس، راضیه رزم‌پا در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد.وی ضمن قدردانی از مدیریت شهری برازجان افزود: شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان شهر از رسالت‌های مرکز فرهنگی هنری کانون است و از سوی دیگر توجه مسئولین شهرستان و حمایت‌های معنوی آنان از کودکان ونوجوانان سبب تشویق آنان برای کسب موفقیت‌های بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۰
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برازجان از اجرای 30 فعالیت تخصصی فرهنگی آموزشی در کانون پرورشی برازجان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، راضیه رزم‌پا در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از مدیریت شهری برازجان افزود: شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان شهر از رسالت‌های مرکز فرهنگی هنری کانون است و از سوی دیگر توجه مسئولین شهرستان و حمایت‌های معنوی آنان از کودکان ونوجوانان سبب تشویق آنان برای کسب موفقیت‌های بیشتر می‌شود.

رزم‌پا تصریح کرد: خوشبختانه شهر برازجان کودکان و نوجوانان خلاق و هنرمندی دارد که عضو این کانون هستند و موفقیت‌های بسیار زیادی در سطوح جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی کسب کرده‌اند.

وی یادآور شد: این کانون طرح و برنامه‌های خود را برای همکاری و تعامل بیشتر به حوزه معاونت فرهنگی ارائه خواهند کرد.

مدیر کانون پرورش فکری برازجان بیان کرد: در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر برازجان 990 نفر عضو دارد و برنامه‌های فرهنگی متنوعی اجرا می‌کنند.

رزم‌پا از اجرای 30 فعالیت تخصصی فرهنگی آموزشی در کانون پرورشی برازجان خبر داد و افزود: اعضای این کانون کودکان و نوجوانان 6 تا 16 ساله هستند که در 30 قالب تخصصی فرهنگی و آموزشی فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برازجان گفت: از افتخارات بزرگ این مرکز کسب مقام‌های برتر جهانی در حوزه نقاشی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر