چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۴۱۰۷
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: به مناسبت هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار مراسمی با حضور خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی تصویری ضمن قدردانی از خبرنگاران گفت: خبرنگاری در عرصه فلسفه حیات انسانی دارای جایگاه والایی است و یکی از دانش‌های موثر و راهبردی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری خبر و خبرنگاری را یک مقوله مهم و استراتژیک و راهبردی دانست و افزود: صداقت، دانش، شجاعت و کارآمدی در بیان و پیگیری خبر از مهمترین رسالت‌های خبرنگاران است.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی تمام اندیشه‌های استکبار بر جنگ نرم رسانه‌ای است و بر تلاششان بر مدیریت خبر و افکارعمومی است.

آیت الله صفایی بوشهری به پیشینه یکصد ساله استان در عرصه خبر و خبرنگاری اشاره کرد و گفت: استان بوشهر یکی از اولین استان‌های ایران در تولید خبر بوده که اینک نیز اصحاب رسانه شرایط بسیار خوبی در فضای ملی و بین المللی دارد که می‌تواند الگویی برای کشور و منطقه حوزه خلیج فارس باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان نیز در جمع خبرنگاران، رسانه را یک صنعت رو به رشد در حال تحول دانست که تامین کننده تغذیه فکری در ابعاد مختلف جامعه است.

سردار رزمجو افزود: رسانه‌های جمعی یکی از منابع قدرت به شمار می‌روند که در راستای نوآوری و ارائه راهکار‌های مناسب پیشرفت و آبادانی تلاش می‌کنند.

وی همچنین از خبرنگاران خواست جریان‌های مثبت جامعه را بزرگ و منفی‌ها را کمرنگ نشان دهند تا امید و نشاط در جامعه ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاری شغلی مقدس است که قلم او به عنوان یک سلاح در مدیریت افکار عمومی محسوب می‌شود.

ایرانی با بیان اینکه خبر‌های استکباری مردم را به سمت شر و نا آگاهی هدایت می‌کند گفت: در شرایط کنونی باید فضای رسانه‌ای به گونه‌ای باشد که خبر‌های امید آفرین برجسته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر