پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۱۹۴
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: انتشار فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر قطع و اتمام اکسیژن در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر صحت ندارد و به دوور از واقعیت است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بیانه‌ای بیان کرد: در دو بیمارستان شهدای خلیج فارس و شهدای هسته‌ای نزدیک به ۲۵۰ بیمار بستری است و هر گونه خبری مبنی بر پایان یافتن اکسیژن دروغ محض است و هیچ گونه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

این گزارش می‌افزاید: مسئولان بیمارستان شهدای خلیج فارس همواره به داشتن موارد ذخیره و پشتیبان اکسیژن در چنین مواردی توجه داشته و این پیام صوتی غیر مستند، غیر علمی و خلاف واقع است.

این روابط عمومی ادامه می‌دهد: مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر به عنوان مرکز اصلی پذیرش، نگه‌داری و درمان مبتلایان به کرونا خدمت رسانی می‌کند و از بدو شیوع پاندمی در استان با وجود تمام مشکلاتی که در وضعیت عادی می‌تواند یک مرکز درمانی را از پای درآورد توانسته به صورت مداوم به خدمت رسانی خود به مردم ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس سه دستگاه اکسیژن ساز، دو تانکر ۲۰ تنی و ۲۵۰ عدد کپسول اکسیژن در حال اکسیژن رسانی و خدمت دهی به بیماران بوده و فاقد هر گونه مشکلی هستند افزون بر این اکسیژن مایع نیز هر روز از پتروشیمی‌های مستقر در استان به صورت مداوم با تانکر به مراکز درمانی استان انتقال داده می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مردم استان خواست در این شرایط حساس موج پنجم کرونا به خبرهای بی اساس و شایعه‌های فضای مجازی دامن نزنند و اخبار رسمی را از سایت و کانال‌های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دنبال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر