جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مهندس احمدی شهرداربرازجان طی پیامی ایام ا... دهه مبارك فجر را تبریك گفت   به گزارش فکرشهر، مهندس احمدی شهرداربرازجان  طی پیامی ایام الله دهه مبارک فجر را  تبریک گفت. در این پیام آمده است:باسمه تعالیانقلاب شکوهمند ما حاصل مبارزات جوانانی بود که با ایثار ، فداکاری و ایستادگی در مقابل ظلم وستم توانستند با رهبری معمارکبیرانقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) نظام 2500ساله شاهنشاهی را به زانو درآورند.
کد خبر: ۹۴۳۱
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: مهندس احمدی شهرداربرازجان طی پیامی ایام ا... دهه مبارك فجر را تبریك گفت  
 
به گزارش فکرشهر، مهندس احمدی شهرداربرازجان  طی پیامی ایام الله دهه مبارک فجر را  تبریک گفت. در این پیام آمده است:

باسمه تعالی

انقلاب شکوهمند ما حاصل مبارزات جوانانی بود که با ایثار ، فداکاری و ایستادگی در مقابل ظلم وستم توانستند با رهبری معمارکبیرانقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) نظام 2500ساله شاهنشاهی را به زانو درآورند.

اینجانب با درود به روان پاک و مقدس شهدای انقلاب و روح پر فتوح امام عزیز و بزرگوار و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان ، طلیعه سی و ششمين بهار انقلاب و آغاز ایام الله دهه فجر را محضر مقام معظم رهبری ، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران ،جانبازان و شما ملت همیشه در صحنه و فجر آفرین بویژه مردم فهیم برازجان صمیمانه تبریک عرض نموده و رشد و شکوفایی عزت و سربلندی این مرز و بوم را ، در پناه و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

منبع: پرتال شهرداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر