پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۹۸۳
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: بحران ناشی از همه گیری کرونا اگر چه جابه‌جایی مسافران بین شهری را کمتر کرد، اما حمل کالا‌های اساسی بدون وقفه ادامه داشت.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر می‌گوید: در تعطیلات ۶ روزه کرونایی، با وجود محدودیت ترددی که ستاد ملی کرونا اعمال کرده بود، ولی در حمل کالا‌های اساسی و سوخت  هیچ وقفه‌ای وجود نداشت.
 
حمید رضا علم افزود: در این مدت حمل کالای اساسی به استان مانند نهاده‌های دامی، غله و گندم از خوزستان و بندرعباس در حال انجام است و تا کنون با هزار دستگاه کامیون حدود ۲۳ هزار تن نهاده‌های دامی و گندم  از بندر امام و بندر شهید رجایی به بوشهر حمل شده و روال عادی حمل کالا در جریان است.
 
وی عنوان کرد: ۴۰۵ دستگاه کامیون از بندر امام ۸۹۰۰ تن ذرت، ۲۸۸ کامیون ۶۲۰۰ تن سویا، ۱۸۶ دستگاه کامیون ۴۱۰۰ تن جو و ۱۷۳ دستگاه کامیون ۳۸۰۰ تن گندم به استان حمل کرده‌اند که خوشبختانه روند بارگیری و حمل نیز خوب بوده است.
 
به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، علاوه بر این ۲ کشتی حامل برنج وارد بندر بوشهر شده است که تا کنون ۳۰ هزار تن برنج تخلیه و حمل  و ۲۷ هزار تن دیگر نیز در حال تخلیه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر