شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در استان بوشهر و ایران؛
کد خبر: ۹۵۱۸۱
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۷۴۵ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، دکتر سعید کشمیری افزود: در 24 ساعت گذشته 155 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 71 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 66 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 28 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 9 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 5 آقا با 78، 75، 72 و 59 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، فشارخون و دیابت، HTN ، یک آقای 71 ساله بدون بیماری زمینه‌ای و 4 خانم با 64، 60، 50 و 48 سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مزمن کلیوی، فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 156 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد  118 نفر مثبت قطعی بوده‎اند.

کشمیری  افزود: تا کنون 1772 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 79700  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۴ شهریور۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و متاسفانه ۶۹۴ بیمار جان باخته اند.

به گزارش فکرشهر، بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۷ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۲۵۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۳۰۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۴ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۵۵ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

از دیروز تا امروز( ۴ شهریور ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۴۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۴ هزار و ۷۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۵۳ هزار و ۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۷۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۸ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر