پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۳۲۶
شنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت هفته دولت روز شنبه در مراسمی ویدئو کنفرانسی۴۴ پروژه عمرانی با ۷۶ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم این استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، استاندار بوشهر در این برنامه گفت : از این شمار ۳۴ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاحی و ۱۰ پروژه با ۴۱ میلیارد تومان اعتبار آغاز عملیات اجرایی است.

 عبدالکریم گراوند با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در شهرستان جم اظهار کرد: در زمان حاضر ۱۰۰ درصد شهرها و روستاهای شهرستان جم از شبکه گازرسانی برخوردار هستند و این شهرستان یکی از شهرستان‌های پیشرو در پویش سبز گازرسانی در استان بوشهر به شمار می‌رود.

وی با قدردانی از کمیته امداد استان بوشهر در زمینه اجرای نهضت خانه سازی برای نیازمندان اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه یکهزار واحد مسکونی ویژه افراد زیر پوشش کمیته امداد تکمیل و تحویل شد و در تفاهم‌نامه دوم یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در دست ساخت است که در هفته دولت امسال بخشی از آنها در شهرستان‌ها افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود تا دهه فجر این واحدهای مسکونی در استان بوشهر تکمیل و تحویل شوند.

گراوند اضافه کرد: در راستای ساخت مسکن مددجویان، بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و انعقاد تفاهم‌نامه طرح‌های خانه‌سازی در دست اجرا است که برای تکمیل و تحویل آنها به جامعه هدف باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

فرماندار جم افتتاح پروژه ساختمان اداری و پست امداد گاز انارستان در زمینی به مساحت ۵۲۰ متر مربع و زیربنای ۶۵۰ مترمربع با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را از جمله پروژه‌های افتتاحی هفته دولت عنوان کرد.

محمد حسینی با اشاره به برخورداری ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۹.۲ درصد روستاهای شهرستان جم از نعمت گاز گفت: ۵۷۶ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان جم اجرا شده  و در حال حاضر دورترین روستاهای شهرستان جم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که تحقق این امر سبب شده این شهرستان در زمینه ارائه خدمات گازرسانی به مردم به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشرو استان بوشهر به شمار رود.

وی ادامه داد: تاکنون افزون بر ۱۵ هزار انشعاب گاز در شهرستان جم نصب شده که از این میزان پنج هزار و ۸۰۰ انشعاب در شهرها و ۹ هزار و ۶۰۰ انشعاب در روستاها هستند.

حسینی سهمیه مسکن مددجویی شهرستان جم را ۳۲ واحد مسکونی عنوان کرد و گفت: از این تعداد پنج واحد با ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت ۲ پروژه ورزشی چمن مصنوعی حاجی آباد با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و خانه ورزش روستایی بابامبارکی در زمینی به مساحت ۳۳۰ مترمربع با یک میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

فرماندار جم گفت: همچنین عملیات اجرایی روشنایی ورزشگاه جم با ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ساخت چمن مصنوعی انارستان نیز در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آغاز شده‌است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جم در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان آغاز شد که قابلیت پذیرش ۴۰ واحد صنعتی و ۶۰ واحد صنفی را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر