پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۸۰۲
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست جم گفت: ۲ متخلف شکار و صید با همکاری دوستداران محیط زیست در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی محمدی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی مبنی بر حضور ۲ نفر از شکارچیان متخلف در حوزه طبیعی شهرستان جم پس از شناسایی و بررسی موضوع منزل متهمان با همگاهنگی مقام‌های قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بازدید از منزل یکی از متهمان یک قبضه سلاح تفنگ بادی ۵.۵ دوربین‌دار غیرمجاز کشف و صورت وضعیت آن تنظیم شد.

محمدی ادامه داد: در بازدید از منزل دیگر متهم نیز یک قبضه سلاح غیرمجاز، تفنگ ساچمه زنی شکاری از نوع سر پر طرح قدیم، یک قبضه سلاح تفنگ بادی ۵.۵ دوربین دار غیرمجاز، یک دستگاه کپسول شارژ سلاح، سه عدد فشنگ ساچمه زنی، یک دستگاه دوربین شکاری، حدود یک کیلو گوشت حیوان وحشی کشف و ضبط شد.

وی گفت: همه ابزار و ادوات با دستور قاضی تحویل پلیس اطلاعات شهرستان شد و متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

محمدی عنوان کرد: از  همشهریان، جوامع محلی، دوستداران و حامیان محیط زیست تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر