پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ مهندس عباسی تشریح کرد:
فکرشهر: شهردار آبپخش می گوید 6 برنامه ی عمرانی را برای 6 ماه اول سال 94 این شهر تدوین نموده است...
کد خبر: ۹۸۶۲
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: شهردار آبپخش می گوید 6 برنامه ی عمرانی را برای 6 ماه اول سال 94 این شهر تدوین نموده است.

مهندس حسین عباسی در گفت و گو با فکرشهر اظهار داشت: برای 6 ماه نخست سال 94، برنامه های زیادی داریم که اغلب طرح های آن عمرانی می باشد.

وی ادامه داد: تکمیل بلوار غدیر با برآورد هزینه ی 800 میلیون و ایجاد سه زمین چمن مصنوعی در هر سه محله ی شهر جزء اولویت های برنامه های شهرداری آبپخش می باشد که قرار است احداث و تکمیل شده و در هفته ی دولت سال 94 افتتاح خواهند شد.

شهردار آبپخش ابراز داشت: ایجاد 4 پارک محله ای جدید در قسمت هایی از شهر که دارای پارک نیستند و درختکاری گسترده ی معابر و کوچه های شهر نیز از دیگر طرح های مهم نیمه ی نخست سال آینده ی آبپخش می باشد.

مهندس عباسی افزود: پیاده رو سازی معابر شهر و جابجابی شبکه برق خیابان معلم و انجام زیرسازی برای آسفالت معابر به مساحت 13000 متر مربع از دیگر برنامه های ما می باشد و بر همین اساس نیز عملیات زیرسازی کوچه ی بهار برای آسفالت را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: کوچه ی بهار 10000 متر مربع مساحت دارد و هزینه ی مورد نیاز آسفالت آن نیز 350 میلیون تومان می باشد که تا قبل از عید نوروز، آسفالت آن پایان می یابد.

عباسی گفت: در همین راستا، تکمیل فاز اول پروژه ی بلوار غدیر را نیز در برنامه قرار داده ایم و 10000 مترمربع از آن را در فاز اول آسفالت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بلوار غدیر میدان شهرداری را به میدان شهید رضایی متصل می نماید و اجرای آن نقش بسزایی در رفع مشکلات ترافیکی آبپخش خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر