پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۸۶۵
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه معلولان و جانبازان گناوه به مناسبت هفته المپیک و تربیت بدنی و ورزش روز پنجشنبه در استادیوم شهیدسراجی این شهرستان با حضور مسئولان برگزارشد.

 به فکرشهر، رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گناوه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: ترویج برنامه‌های مرتبط با زندگی پویا، ‌به روز و معرفی استعداد و ارتقای مشارکت در فعالیت‌های ورزشی، ایجاد شادی و نشاط برای افراد دارای معلولیت از اهداف این جشنواره است.

علیرضا ملک زاده افزود: در این جشنواره ۸۰  ورزشکار معلول حضور یافتند که در رشته های دارت، فریزبی، هفت سنگ و طناب کشی با هم رقابت کردند.

وی اظهارکرد: در برگزاری این جشنواره ادارات بهزیستی و ورزش و جوانان، انجمن توانخواهان صبور و کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان همکاری و مشارکت کردند.

 رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گناوه گفت: این شهرستان، معلولان مستعد و توانمندی بویژه در حوزه ورزش دارد که تاکنون به افتخارات زیادی در میادین بین المللی از جمله مسابقات پارالمپیک نایل شدند.

ملک زاده افزود: باوجود اینکه زیرساخت ها برای ورزش این قشر توانمند و مستعد بسیار ضعیف است اما با این حال معلولان، نابینایان، کم بینایان و ناشنوایان شهرستان در مسابقات بین المللی و کشوری، افتخار آفرینی می‌کنند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گناوه بیان کرد: این شهرستان دارای هفت  ورزشکار پارالمپیکی و ورزشکاران مستعد در رشته‌های دیگر است اما هیچگونه امکانات و زیرساختی ازجمله زمین و  سالن ورزشی اختصاصی ندارند و حمایت نیز نمی‌شوند.

در پایان این آیین به نفرات اول تا سوم کارت هدیه و به شرکت کنندگان جوایزی از طرف مرکز توانبخشی گل‌های آسمانی، اداره ورزش و جوانان و همچنین بسته های مبترک شده حرم امام رضا(ع) توسط کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه  اهدا شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر