يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
موسوی نژاد در صحن علنی مجلس:
فکرشهر: موسوی نژاد همچنین در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: در استان بوشهر، استاندار و مسئولان استانی برای اینکه انتخابات را مهندسی کنند، اتاق فکر تشکیل داده اند و هر کاری که می خواهند انجام داده اند؛ آیا...
کد خبر: ۹۹۰۱
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: نماینده ی دشتستان در مجلس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: استاندار بوشهر براز مهندسی انتخابات اتاق فکر تشکیل داده است.

به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی نژاد در جلسه ی روز دوشنبه با بیان اینکه استاندار بوشهر فعالیت انتخاباتی می کند، خواستار تذکر وزیر کشور به وی شد.

موسوی نژاد اظهار داشت: مدت های مدیدی است که طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس مطرح است، به شما نیز گفته ایم اما توجهی نکرده اید.

 وی ادامه داد: مهم ترین مولفه توسعه اقتصادی و علمی کشور، بحث تربیت جوانان و نوجوانان است ولی در آموزش و پرورش استان بوشهر به دلیل سیاسی کاری و فعالیت های انتخاباتی مورد غفلت قرار می گیرد.

موسوی نژاد همچنین در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: در استان بوشهر، استاندار و مسئولان استانی برای اینکه انتخابات را مهندسی کنند، اتاق فکر تشکیل داده اند و هر کاری که می خواهند انجام داده اند؛ آیا مسئولان وزارت کشور متوجه این مسئله نیستند و هیچ تذکری به آنها نمی دهند!؟

حمله موسوی نژاد به استاندار بوشهر در شرایطی است که از زمان انتخاب سالاری به این سمت، ارتباط این دو نزدیک و صمیمی ارزیابی می شده، طوری که بعضا شنیده هایی مبنی بر مشورت یا هماهنگی استاندار با این نماینده برای برخی تغییرات به گوش می رسید.

حالا به نظر می رسد واکنش حامیان دولت و فعالان اصلاح طلب به شایعه عزل شائبه برانگیز مدیرکل آموزش و پرورش استان و متعاقب آن مخالفت مدیریت استان با این تغییر، نماینده دشتستان را تا اینجا برای دستیابی به هدفش ناکام گذاشته تا عصبانیت وی اینگونه بروز کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر