شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم گفت: تاکنون تعداد 683 تعهد اشتغال دیلم در سامانه رصد(اشتغال) ثبت شده یعنی بالغ بر 130 درصد سهم تعهد اشتغال در دستگاه‌های اجرایی دیلم محقق شده است.به گزارش فکرشهر از فارس، محمد طاهری صبح امروز در نشست کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دیلم اظهار کرد: شعار این دولت برپایه صداقت بوده پس در ارائه آمار به هیچ وجه غلو نمی‌کنیم.
کد خبر: ۹۹۱۲
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم گفت: تاکنون تعداد 683 تعهد اشتغال دیلم در سامانه رصد(اشتغال) ثبت شده یعنی بالغ بر 130 درصد سهم تعهد اشتغال در دستگاه‌های اجرایی دیلم محقق شده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، محمد طاهری صبح امروز در نشست کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دیلم اظهار کرد: شعار این دولت برپایه صداقت بوده پس در ارائه آمار به هیچ وجه غلو نمی‌کنیم.

وی به اهمیت پیگیری دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به مصوبات کارگروه اشتغال و حصول نتیجه تاکید کرد و گفت: از مجموع 526 تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم که از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال استان به شهرستان ابلاغ شده تاکنون تعداد 683 تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد(اشتغال) ثبت شده یعنی بالغ بر 130 درصد سهم تعهد اشتغال در دستگاه‌های اجرایی دیلم محقق شده است.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان دیلم عنوان کرد: تاکنون بالغ بر 5190 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان دیلم تخصیص داده شده که بخش اعظمی از آن از طرف دستگاه‌های اجرایی با تشکیل پرونده متقاضیان به بانک‌های عامل برای پرداخت ارجاع شده است.

طاهری تصریح کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان براساس نیاز نیروی کار متخصص در موسسات و شرکت‌های متقاضی و با گرفتن اطلاعات افراد جویای کار از دفتر کاریابی غیردولتی در برگزاری دوره‌ها اقدام کرده که این کار خود قدمی در راه ایجاد اشتغال خواهد بود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان دیلم افزود: استاندار بوشهر در حوزه عمران و برنامه‌ریزی اقدامی زیبا کرده و لایحه بودجه 93  به صورت کتابچه تنظیم شده که متشکل از تمامی اعتبارات و تسهیلاتی است که دولت به طورمستقیم یا غیرمستقیم  تخصیص داده است.

وی اضافه کرد: شهرستان دیلم در آینده نزدیک دارای شکوفایی و توسعه همه جانبه خواهد بود و به افق‌های بلند خواهد رسید و این جز با همت مردم شریف شهرستان انجام شدنی نیست.

طاهری بر به روز بودن اطلاعات مدیران در زمینه اقتصاد، بازار سرمایه‌گذاری و حوزه‌های مرتبط تاکید و عنوان کرد: گروه نقشه‌برداری منطقه ویژه اقتصادی شهرستان دیلم در حال انجام کار و مطالعات است و تا پایان سال جاری این کار به پایان می‌رسد.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم گفت: با اجرای طرح بزرگ منطقه ویژه اقتصادی دیلم، افزایش جمعیت، کاهش نرخ بیکاری و توسعه و پیشرفت شهرستان با اشتغال بیش از  15 هزار نفر مد نظر است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر