دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مهندس عبدالحمید کریم آزاد در جلسه ستاد تسهیلات سفر دشتستان گفت: مناطق گردشگری این شهرستان که دارای آب و هوایی مناسب وجاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان است برای حضور مهمانان نوروزی آماده می شود.به گزارش فکرشهر، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان افزود: شهرستان دشتستان یکی از شهرستان های مهم استان بوشهر است که هر ساله شاهد حضور مسافران بی شماری به این شهرستان هستیم.
کد خبر: ۹۹۳۱
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: مهندس عبدالحمید کریم آزاد در جلسه ستاد تسهیلات سفر دشتستان گفت: مناطق گردشگری این شهرستان که دارای آب و هوایی مناسب وجاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان است برای حضور مهمانان نوروزی آماده می شود.

به گزارش فکرشهر، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان افزود: شهرستان دشتستان یکی از شهرستان های مهم استان بوشهر است که هر ساله شاهد حضور مسافران بی شماری به این شهرستان هستیم.

وی افزود: برنامه هایی خوبی برای حضور مسافرین نورزوی به این شهرستان در ایام تعطیلات عید پیش بینی شده است و کلیه دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردمی باید آمادگی لازم جهت ارائه خدمات بهتر به مسافرین و مردم در ایام نوروز در شهرستان را داشته باشند.

ایشان بر آماده سازی و روشنایی پارک ها برای استراحت مسافرین و ساماندهی جایگاه های سوخت رسانی با نظارت شرکت پخش فرآورده های نفتی و فعال کردن همه عابربانک ها تاکید کرد.

کریم آزاد اضافه کرد: درایام نوروز موضوع تامین آب مردم و مسافرین و عشایر منطقه بصورت ویژه در دستور کار باشد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دشتستان تصریح کرد: اداره ورزش و امور جوانان نیز در مرکز شهرستان و بخش یک سالن را برای استقرار اضطراری مسافرین در مواقع لازم در نظر داشته باشد.

وی گفت: اداره صنعت و معدن نیز ضمن نظارت بر کار نانوایی ها و صنوف لیست نانوایی های کشیک را در ایام عید اعلام کنند.

مهندس کریم آزاد همچنین ادامه داد: به دلیل عدم آنتن دهی موبایل در برخی از مناطق کوهستانی همچون ارم وبوشکان گشت خودرویی هلال احمر دراین مناطق جهت خدمات رسانی بهتر به مردم صورت گیرد.

وی بر تسطیح راه محور باغ تاج به کوه های گیسکان، استقرار پایگاه های امدادی در سرکره و معرفی جاذبه های جنگلی این مجموعه تاکید کرد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر