يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۴۰۰
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: طی مراسمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی از برگزیدگان و مقام آوران جشنواره نوجوان سالم شهرستان دشتستان تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر شنبه شب در این آئین گفت: این جشنواره با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با آسیب‌های اجتماعی و چگونگی مقابله با آسیب‌های و رفتار پرخطر و اعتیاد است.

محمود عادلی آزاد گفت: امسال شش هزار و ۶۰۰ اثر در این جشنواره حضور داشت که ۱۴۵ اثر برگزیده استانی شدند و شهرستان دشتستان حائز بیشترین رتبه بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز گفت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت شهروندان نمونه و سالم برای جامعه است.

سهراب باقری یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش را انتقال ارزش‌ها، سنت‌ها، مهارت‌های زندگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به تغییرات حاکم بر سبک زندگی و وجود فضای مجازی و الگوهای جدید در زندگی فرزندان، به یقین رسالت آموزش و پرورش دچار تغییرات اساسی شده است.

وی بیان داشت: در همین راستا سیاست وزارت آموزش و پرورش تربیت چند ساحتی دانش آموزان است که در سند تحول بنیادین نیز به آن تاکید شده است.

وی گفت: این جشنواره در قالب‌های مختلف از جمله فیلم و عکس، روزنامه دیواری، تهیه موشن گرافی و تولید محتوا و … در بخش‌های دانش آموزی و فرهنگیان در مدارس در زمینه پیشگیری از اعتیاد و نوجوان سالم و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر