دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۴۱۳
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: نامه عدم احراز صلاحیت منتخب شورای اسلامی شهر گناوه برای تصدی شهرداری این شهر دریافت شده است.

به گزارش فکرشهر، هادی عربزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه استانداری مدارک تکمیلی شهردار منتخب را به تهران ارسال نکرده است و مدارک ارسالی ناقص بوده است این موضوع در حال پیگیری و اعتراض است.

وی گفت: در صورتی که مدارک تکمیلی منتخب شورا برای تصدی شهرداری گناوه، بررسی و مورد تأیید قرار گیرد، احتمال تأیید شدن وی برای تصدی شهرداری گناوه همچنان پابرجا است.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است که پس از انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در اولین جلسه «کوروش شبانکاره» به عنوان رئیس این شورای انتخاب شد اما در دهمین جلسه این شورا استعفا داد.

پس از این استعفا، اعضای شورای اسلامی شهر گناوه برای ماندن رئیس مستعفی تلاش‌های زیادی انجام دادند اما نتیجه‌ای عاید نشد و با برگزاری انتخابات مجدد «هادی عرب‌زاده» را به عنوان رئیس جدید این شورا پس از گذشت حدود دو ماه از استعفای رئیس سابق، انتخاب کردند.

شورای اسلامی شهر گناوه در دوره جدید برای انتخاب شهردار دو روش فراخوان عمومی و معرفی گزینه توسط اعضا را مدنظر قرار داد که در نهایت پس از بررسی رزومه کاری آنها هفت نفر در مرحله نهایی انتخاب شدند.

در بیستمین نشست شورای اسلامی این شهر، انتخاب شهردار در دستور کار اصلی خود قرار گرفت، که «جواد رستمی» با چهار رأی موافق از مجموع هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر گناوه به عنوان شهردار جدید برگزیده شد.

حال خبری مبنی بر تأیید نشدن شهردار منتخب شورای ششم گناوه مبنی بر نداشتن شرایط مدیریت میانی از سوی وزارت کشور در محافل خبری و فضای مجازی شهرستان منتشر شده است تا گناوه همچنان شهر بدون شهردار بماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر