يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۱۵
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر ۱۴ پروژه در زمینه‌های گاز، آب، بهداشت و درمان، ورزش، آموزش با اعتبار ۴۰۶ میلیارد تومان برای شهرستان دشتی به تصویب رسید.

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه دستاوردهای سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به شهرستان دشتی رضایت بخش بوده است، اظهار داشت: گاز رسانی به روستاها، احداث دیوار حفاظتی در روستاهای در معرض خطر، احداث ایستگاه هواشناسی، تکمیل مجتمع آبرسانی روستایی، لایروبی اسکله لاور ساحلی، تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه، تکمیل بیمارستان زینبیه خورموج از جمله مصوبات بوده است.

وی افزود: تکمیل سالن‌های ورزشی کلل و چاوشی و احداث رختکن استادیوم شماره دو، احداث مسکن محرومین، مدرسه و خانه عالم، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی و بهداشتی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، تجهیز سالن‌های ورزشی، اجرای طرح‌های عمرانی و زیر بنایی و تسهیلات برای ازدواج جوانان از جمله این طرح‌ها است.

نادری ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها ۴۰۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که با تخصیص به موقع این اعتبارات تحول خوبی در شهرستان شاهد خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان برای تکمیل سد باغان از محل سفر مصوب شده که تکمیل ای ن سد نقش بسزایی در تأمین آب شرب، صنعت و تقویت سفره‌های زیر زمینی دارد.

نادری اضافه کرد: در کنار این طرح‌ها پیگیری‌های خوب دیگری نیز از طریق برخی وزرا در دست پیگیری است که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر