دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۹۴۳
سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: رئیس اداره کتابخانه های دشتی استان بوشهر گفت: نشست مجازی قصه‌گویی با حضور نویسنده و مدرس مهارت فن‌بیان و ارتباط موثر "علی علی‌محمدی" به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، محمد احمدی در گفت و گو با ایرنا گفت: در این نشست ۹ کودک و نوجوانان از اعضای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور  شرکت کردند و با همکاری کتابدار راهنما و انتخاب داستان‌هایی با موضوع آزاد به خوانش قصه پرداختند.

وی افزود: سها علایی و صالحه ارغان از کتابخانه مرکزی سمنان، آیلین عبدالملکی از کتابخانه شهید مدرس قروه کردستان، هستی رزمی از کتابخانه مرکزی تبریز، فاطمه شهمرادی از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) منوجان کرمان، محمد حسام ابراهیم‌وند از کتابخانه شهید مقامی گتوند خوزستان، "فاطمه‌زهرا محمودی از کتابخانه فرهیختگان ایسین هرمزگان، محدثه صابرراد از کتابخانه حاج سید علی قمی شنبه بوشهر و "جوانه جمال‌پور از کتابخانه عمومی حکیم طوس لالی خوزستان در این نشست حضور داشتند.

احمدی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در کشور بر اثر ویروس کرونا، برگزاری نشست‌های کتابخوانی و قصه‌گویی از برنامه‌های پرطرفدار کودکان و نوجوانان است که با حضور حداکثری آنها اجرا شده است.

وی اظهار کرد: این اداره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های متنوعی را در مناسبت‌های مختلف با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا کرده که توانسته در این راستا موثر باشد.   

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی به بیست و نهمین هفته کتاب اشاره کرد و از برگزاری برنامه‌هایی ویژه در این رویداد مهم فرهنگی خبرداد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر