سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به ضرورت توانمند سازی مربیان پرورشی، دراین ارتباط برگزاری کارگاه های آموزشی دراین استان در دست اجراست.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیروس فتحی روزیکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی مربیان پرورشی، بالابردن سطح اطلاعات فرهنگی، دینی، آشنایی با آخرین تغییرات و مقررات آموزش و پرورش است.\n\nوی اضافه کرد: مربیانی که وارد مدارس می شوند در زمینه فعالیت های پرورشی نوین و ارتباط با مخاطبان بایدآشنایی کامل داشته باشند و تخصص های لازم را فرابگیرند تا درقبال پاسخگویی دچارمشکلی نشوند.
کد خبر: ۱۰۰۰۸
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به ضرورت توانمند سازی مربیان پرورشی، دراین ارتباط برگزاری کارگاه های آموزشی دراین استان در دست اجراست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیروس فتحی روزیکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی مربیان پرورشی، بالابردن سطح اطلاعات فرهنگی، دینی، آشنایی با آخرین تغییرات و مقررات آموزش و پرورش است.

\n\n

وی اضافه کرد: مربیانی که وارد مدارس می شوند در زمینه فعالیت های پرورشی نوین و ارتباط با مخاطبان بایدآشنایی کامل داشته باشند و تخصص های لازم را فرابگیرند تا درقبال پاسخگویی دچارمشکلی نشوند.

\n\n

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: یکی از برنامه های اساسی و مهم حوزه پرورشی و فرهنگی اهتمام و توجه جدی و مستمر در اعتلای فرهنگ قرآن، نماز، عترت و جذب استعدادهای آینده سازان در حوزه مشاوره تربیتی و تحصیلی است که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

\n\n

وی ادامه داد: زمینه حضور روحانیون در مدارس برای برپایی نماز جماعت و آشنایی دانش آموزان با دستورات و احکام اسلامی و مسائل روز فراهم شده است و اکنون در مدارس حضوری فعال دارند.

\n\n

فتحی اضافه کرد: همکاری سایر بخش ها بویژه ارتباط با اولیای دانش آموزان و همکاری با حوزه علمیه در سطح ملی و استان و بخش های تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد، هلال احمر و کمیته امداد تفاهم نامه هایی برقرارشده است.

\n\n

وی درارتباط با تامین نیروی پرورشی در مدارس گفت: اکنون با بکارگیری نیروهای آموزشی در فعالیت های پرورشی در سطح مدارس کمبود نیروی پرورشی نداریم و نیروی متخصص و متعهد مربیان پرورشی برای سال آتی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین خواهدشد.

\n\n

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: همایش تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی در شهرستان ها، تجلیل و دیدار از پیشکسوتان عرصه تربیتی و تجلیل از فعالان عرصه امورتربیتی در 19 اسفند در استان بخشی از برنامه های هفته تربیت اسلامی در استان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر