چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۱۰۵
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: بخشدار بندرریگ شهرستان گناوه گفت: مسیر ورودی مواصلاتی ۵ روستای این بخش از گاوسفید که براثر روان آب بارندگی شدید روز جمعه در حدود ۳ ساعت مسدود شده بود، لحظاتی پیش با فروکش آب بازگشایی شد.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن بازویی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسیر ورودی روستای گاوسفید از سمت پوزگاه که  چهار روستا به هم متصل هستند یک آب نما وجود دارد که  در زمان بارندگی شدید  طبق روال طبیعی دچار آبگرفتگی می‌شود.

وی اظهارکرد: بر اثر بارندگی روز جاری این نقطه مسدود و ارتباط مردم ۵ روستا را دچار مختل کرد اما پس از فروکش کردن آب ،  مسیر باز و تردد در آن از سرگرفته شد.

بخشدار ریگ گفت: برای جلوگیری از مسدودشدن آب نما در مسیر ورودی گاوسفید برنامه‌ریزی برای تعریض و بهسازی آن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: براساس پیگیری‌های به عمل آمده راههای مواصلاتی دیگر روستاهای این بخش باز است.

بخشدار ریگ افزود: بارندگی روز جاری موجب آبگرفتگی خیابان و معابر در شهر و چند روستای این بخش شد اما خسارتی وارد نکرده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: با فعالیت سامانه بارشی در شمال این استان ظرف کمتر از چهار ساعت به ترتیب در شهرستان های دیلم و گناوه ۵۴.۶ و ۵۱.۷ میلیمتر بارش به ثبت رسید.

پیام مساعدی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی هم اکنون از سمت شمال استان در حال حرکت به سمت شهرستان‌های مرکزی شامل بوشهر، دشتستان و تنگستان است که پیش بینی شده فعالیت آن تا آخر امروز ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: تا آخر وقت امروز با وزش بادهای شدید جنوبی دریا مواج و متلاطم خواهد بود که با این شرایط دریانوردان باید حتی‌ الامکان از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

مساعدی ادامه داد: از ظهر روز شنبه تا یکشنبه با وزش بادهای شدید شمالی بر روی دریا سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج خواهد بود که با این وضعیت نسبت به اختلال در تردد های دریایی در خلیج فارس هشدار داده می‌شود.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر