چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۱۲۷
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: امام جمعه موقت بندر دیر گفت: جلوی گرانی‌ها گرفته و وضعیت بازار سرو سامان داده شود تا مردم بیش از این اذیت نشوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با تقدیر از برنامه‌های دولت برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم، اظهار داشت: باز هم بعضی جاها واقعاً گرانی بر دوش مردم سنگینی می‌کند.

امام جمعه موقت بندر دیر بیان کرد: جلوی گرانی‌ها گرفته و وضعیت بازار سرو سامان داده شود تا مردم بیش از این اذیت نشوند.

وی تشکیل شوراهای حل اختلاف را گام بلندی در راستای کاهش پرونده‌ها در دادگاه‌ها دانست و افزود: این شورا نقش مهمی در حل مشکلات مردم بویژه حفظ کانون خانواده‌ها دارد.

سعیدی با اشاره به سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران، عنوان کرد: امثال این شهید و شهید سلیمانی علم و اندیشه کوچکی ندارند بلکه مکتب و راه دارند.

وی درباره روز جهانی دیابت، تاکید کرد: همه با رعایت اصول و برنامه‌های غذایی و بهداشتی و مشاوره گرفتن از مسئولان بهداشتی، سبک زندگی سالم داشته باشیم و از این بیماری پیشگیری کنیم.

خطیب جمعه دیر با تبریک روز کتاب و کتابخوانی، ادامه داد: مردم و مسئولان برای حفظ فرهنگ کتابخوانی و ارتقا آن تلاش کنند.

وی با تبریک ولادت امام حسن عسکری علیه السلام، خاطرنشان کرد: مبلغین و وعاظ برای ترویج فرهنگ تمدنی ولایی و معرفی ابعاد زندگی و شخصیت امام حسن عسکری (ع) به مردم اهتمام جدی داشته باشند.

سعیدی، با تسلیت سالروز رحلت حضرت معصومه سلام الله علیها، یادآور شد: برنامه‌های در شأن این بانوی کریمه برگزار شود.

امام جمعه موقت دیر با تقدیر از استقبال حماسی مردم شهرستان دیر از خانواده شهید رستم علی بابایی، افزود: مردم نشان دادند که قدردان شهدا و خانواده معظم آنها هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر