چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم از وجود تجملات در مراسمات عروسی انتقاد کرد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رستگاری انسان در دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه دوم، افزود: حجب و حیا، سادگی و حجاب فاطمه زهرا باید الگوی زنان مسلمان باشد و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم.امام جمعه جم با انتقاد از برخی تجملات زیاد در مراسمات عروسی بر لزوم بازنگری در این مراسمات و ترویج فرهنگ ازدواج آسان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: امام جمعه جم از وجود تجملات در مراسمات عروسی انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رستگاری انسان در دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه دوم، افزود: حجب و حیا، سادگی و حجاب فاطمه زهرا باید الگوی زنان مسلمان باشد و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم.

امام جمعه جم با انتقاد از برخی تجملات زیاد در مراسمات عروسی بر لزوم بازنگری در این مراسمات و ترویج فرهنگ ازدواج آسان تاکید کرد.

گنجی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس چهار خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری در اردوی راهیان نور تاکید بسیار زیادی بر زنده نگه داشتن افتخارات دوران دفاع مقدس داشتند و همواره باید در راستای ترویج ایثار و مقاومت تلاش کنیم.

وی به سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: رابطه سیاسی ایالت متحده آمریکا با ایران، پس از فراز و نشیب‌های بسیار زیاد از زمان محمدشاه قاجار تا سقوط محمدرضای پهلوی در 20 فروردین 59 قطع شد.

امام جمعه جم اضافه کرد: حضرت امام با روشنگری‌های بسیار زیاد چهره منفور امریکا را برملا کرد و تسخیر لانه جاسوسی برگ دیگری از خیانت‌های این کشور را نشان داد.

گنجی ادامه داد: بعد از قطع رابطه با آمریکا ایران اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف داشته و امروز شاهد استقلال ایران هستیم و روی پای خود ایستاده‌ایم.

وی یادآور شد: امروز در مسائل علمی در فناوری هسته‌ای و در سایر حوزه ها با ابتکارات و خلاقیت‌های دانشمندان ایرانی به موفقیت‌های زادی در سطح دنیا رسیده‌ایم و امیدواریم شاهد این موفقیت‌ها باشیم.

امام جمعه جم در ادامه با تقدیر از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی جم گفت: امسال شاهد نظم بسیار خوبی در خدمات رسانی به مسافران نوروزی بودیم و این مسئله باعث رضایت‌مندی مسافران نوروزی شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر