جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بر لزوم پیشگیری از خطرات احتمالی بارندگی و جاری شدن سیل در شهرستان تاکید و به دستگاه های اجرایی هشدار داد...
کد خبر: ۱۰۰۲۳۲
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بر لزوم پیشگیری از خطرات احتمالی بارندگی و جاری شدن سیل در شهرستان تاکید و به دستگاه های اجرایی هشدار داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فتح الله نوروزی اظهار داشت: مدیران ادارات منابع آب، منابع طبیعی و شهرداری ها نسبت به پاکسازی دره ها و رودخانه های فصلی اقدام کنند.

وی ادامه داد: ادارات خدمات رسان( آب، برق و گاز) و شبکه بهداشت و درمان، اورژانس و مخابرات، سیستم بی سیم مشترک شان را تا پایان فصل بارندگی کنترل کنند و در صورت هرگونه ایراد به قیدفوریت نسبت به رفع ایراد اقدام کنند.

نوروزی تاکید کرد: شهرداران به قید فوریت نسبت به هرس و پاکسازی درختان مزاحم در مسیر انتقال شبکه های برق اقدام کرده و اداره های منابع طبیعی و منابع آب نسبت به تقویت اکیپ های گشتی زنی در مسیر دره ها و رودخانه های فصلی جهت جلوگیری از تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کنند. 

رئیس مدیریت بحران شهرستان دشتستان تصریح کرد: مدیریت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و منابع آب نسبت به بررسی میدانی دره ها در بالادست روستای بویری و شهر دالکی با هدف رفع موانع و پاکسازی مسیر اقدام کنند.

نوروزی بیان کرد: شهرداری آبپخش با همکاری اداره راه و شهرسازی نسبت به دفع عبور آب های سطحی جنب بانک صادرات خیابان دانش آموزان باهدف تعریض پل بازسازی و نوسازی در دستور کار خود قرار دهند  
 مدیران دستگاه های اجرایی و شهرداران نسبت به احصا و شناسایی نقاط امن جهت سکونت اضطراری شهروندان در موقع بروز حوادث سیل و زلزله اقدام کنند.

وی افزود: اداره آب شهرستان نسبت به بررسی دقیق دره تلخ آب، حاجی آباد و شیر بادمک در اسرع وقت اقدام و کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها با هدف پیش بینی و پیشگیری و حتی پرهیز از غافل گیری و ارتقای سطح آمادگی واکنش سریع و به موقع نسبت به بحران اقدام کنند. 

نوروزی گفت: اداره هواشناسی نسبت به رصد به موقع شرایط جوی و اطلاع رسانی به دستگاه های اجرایی اقدام کنند. 

فرماندار دشتستان تاکید کرد: بخشداران نسبت به تشکیل کمیته بحران در سطح بخش اقدام و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان و شهرداران نسبت به آموزش همگانی برای جامعه هدف شان اقدام کنند.

  به گزارش فکرشهر، صبح روز شنبه ۲۲ آبان ، برگزاری جلسه مدیریت بحران شهرستان به ریاست فتح اله نوروزی فرماندار دشتستان با حضور کریم آزاد معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران، حجه الاسلام حسینی رییس شورای اسلامی شهرستان ، فرماندهی انتظامی دشتستان، شهرداران ، روسای شوراهای اسلامی، مدیران ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر