جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به معرفی چهار فرماندار جدید در استان، گفت: تا دو هفته آینده همه فرمانداران استان بوشهر تغییر می‌کنند...
کد خبر: ۱۰۰۳۵۵
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به معرفی چهار فرماندار جدید در استان، گفت: تا دو هفته آینده همه فرمانداران استان بوشهر تغییر می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان جم اظهار داشت: امروز چهارمین فرماندار استان بوشهر در شهرستان جم تغییر کرد و امشب هم یک فرماندار دیگر معارفه می‌شود.

وی در مورد تغییرات فرماندار استان بوشهر و زمان این تغییرات بیان کرد: تا دو هفته آینده همه فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر تغییر می‌کنند.

استاندار بوشهر در مورد ملاک‌های انتخاب فرمانداران خاطرنشان کرد: ملاک ما شاخص‌های معرفی‌شده توسط رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در مورد انتخاب مسئولان است.

وی از انقلابی‌گری، جهادی بودن و مردمی بودن به عنوان ویژگی‌های اصلی انتخاب مدیران نام برد و افزود: داشتن تحصیلات مناسب و همچنین برخورداری از تجربه اجرایی از دیگر مؤلفه‌ها در انتخاب فرمانداران است.

محمدی‌زاده بیان کرد: امروز برای معرفی فرماندار جدید و تکریم فرماندار قدیم آمدیم که در این مراسم مشکلات مردم در شهرستان جم اعلام شد و موضوعات را یادداشت کردیم.

وی ادامه داد: در سفر بعدی به شهرستان جم باید وقت کافی بگذاریم و مسائل را از نزدیک بررسی کنیم و برای حل مشکلات با توجه به قابلیت‌های فراوان عمل کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر