چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور استاندار بوشهر، یونس باربرز به عنوان فرماندار جدید شهرستان دیر معرفی شد...
کد خبر: ۱۰۰۳۶۶
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: در آئینی با حضور استاندار بوشهر، یونس باربرز به عنوان فرماندار جدید شهرستان دیر معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده صبح سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: قبل از انقلاب هیچ گونه امکاناتی مانند آب و برق در شهرها و روستاها وجود نداشت و حاکمیت به مردم توجه نمی‌کرد.

استاندار بوشهر افزود: انقلاب اسلامی با وجود توطئه دشمنان و تحریم‌ها با استفاده از تجربیات دفاع مقدس در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها مبنی بر دخالت نمایندگان در انتصابات، یادآور شد: من شهادت می‌دهم نه تنها نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی بلکه سه نمایندگان دیگر هم در انتخاب فرمانداران هیچ اصرار و پیشنهادی به ما نکردند.

محمدی زاده افزود: نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در انتخابات فرمانداران حوزه انتخابیه اش در جنوب استان هیچ پیشنهاد و اصراری نداشتند و بر اساس بیانات رهبری همه مسئولیت‌ها را برعهده ما گذاشتند و ما نیز با بررسی‌هایی که داشتیم فرمانداران را انتخاب کردیم.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق شهرستان دیر، خاطرنشان کرد: فرماندار جدید شهرستان دیر یک فرهنگی با تجربه اجرایی و با پیشینه عملیاتی، تحصیل کرده و انقلابی و بسیجی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شهرستان دیر در زمینه‌های گوناگون ظرفیت‌های خوبی دارد، عنوان کرد: نه تنها در کشاورزی، صنعت و توسعه صنعتی بلکه این شهرستان دروازه تجارت با کشورهای جنوب خلیج فارس بویژه قطر است و در حوزه صیادی و آبزی پروری و گردشگری نیز مزیت‌های بسیار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: دولت فعلی نیز همانند سال‌های آخر دولت گذشته با توجه به شرایط کشور و جنگ اقتصادی، شرایط اقتصادی خوبی ندارد اما با این حال خدمات خوبی در نظام اسلامی انجام شده است.

محمدی زاده تاکید کرد: ممکن است شرایط اقتصادی حتی سخت‌تر از این هم بشود اما در بخش خصوصی ظرفیت‌ها و مزیت‌های زیادی داریم که فرماندار شهرستان و همه مدیران برای جذب این منابع تلاش کنند.

وی گفت: شرایط تحریم برای انقلاب فرصتی است تا همان طور که در دفاع مقدس به استقلال دفاعی و امنیتی رسیدیم در این جنگ هم به استقلال اقتصادی برسیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: ما هیچ گونه اختلافی را برنمی تابیم، همه در استان و شهرستان برای انجام خدمت و نوکری به مردم با هم هستیم.

در این آئین از تلاش‌های کریم علی حسنی تجلیل و یونس باربرز به عنوان فرماندار جدید شهرستان دیر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر