پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۳۷۸
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهادت می دهم که نمایندگان استان در انتخاب فرمانداران پیشنهاد و اصراری به ما نکرده اند و براساس شناخت ، نماینده عالی دولت در هر شهرستان را انتخاب و معرفی کرده ایم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده دوشنبه شب در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیر افزود: فرماندار جدید را معلم، باتجربه، پیشکسوت، تحصیل کرده، جهادی و انقلابی انتخاب کرده ایم.

وی با قدردانی از تلاش فرماندار سابق شهرستان دیر اظهارداشت: ایران اسلامی قوی ترین دشمنان دنیا را به زانو درآورده که این حاصل تلاش مردم، رهبری و مسئولان نظام اسلامی است.

استاندار بوشهر یادآورشد: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم سخت دشمنان توانسته روی پای خود بایستد و منشا تحول بوده که باید قدردان آن باشیم.

وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب در هیچ نقطه ای از کشور خبری از بهداشت و درمان، آب سالم، برق ، راه و جاده نبود و توجه حاکمیت به مردم وجود نداشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: جمهوری اسلامی با هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های سخت دشمن امروز به قدرت و شوکت رسیده و در تمام ابعاد قدرتمند شده است.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان دیر گفت: این شهرستان  در بخش کشاورزی، صنعت، تجارت، صیادی، آبزی پروری و گردشگری دارای ظرفیت بالایی است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: برای جذب منابع خصوصی به عنوان یک فرصت جدید باید استفاده کرد تا بتوانیم در جنگ اقتصادی به استقلال برسیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت:  سرزمین، رهبری و مردم سه رکن اصلی در کنار همدیگر بودند که حاکمیت جمهوری اسلامی شکل گرفت.

محمد تقی ایرانی افزود: اکنون به برکت خون شهدا در تحکیم نظام اسلامی وفادارانه ایستادگی کرده ایم.

وی گفت: دنیا کشوری می خواهد که تهی و وابسته باشد اما ایران کشوری قوی و متمدن و هر روز مقاوم تر و در برابر دشمنان ایستاده است و امروز در امنیت کامل بسر می بریم.

امام جمعه دیر گفت:  در اسلام پست ها مسئولیت و امانت است که باید به درستی از آن در راه خدمتگزاری به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: رعایت تقوای الهی، صداقت و کار برای مردم از موارد انتظار از کارگزاران است.

وی بیان داشت:  مسئولان باید سعی کنند جزیره ای عمل نکنند و در خدمت به مردم از فرصت ها استفاده کنند.

امام جمعه دیر یادآورشد: شبکه آبرسانی شهرستان فرسوده و نیاز به اصلاح دارد و مجوز آبشرین شهر دیر صادر و جانمایی شده که اخیرا با مخالفت دو دستگاه روبرو شده است .

حجت الاسلام حسینی در رابطه با کالای همراه ملوان(ته لنجی) گفت: مسئله ته لنجی و اشتغال جوانان در تاسیسات نفت وگاز مشکلات مردم و جوانان است که مورد تاکید قرار گیرد.

وی به مسئله اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: استاندار در شورای راهبردی برای اشتغال جوانان نماینده ای انتخاب کند تا مسائل و مشکلات افراد جویای کار دنبال شود.

در این آیین یونس باربرز به عنوان فرماندار دیر معرفی و از خدمات کریم علی حسنی فرماندار پیشین قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر