سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۱۷
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود با یک برنامه ریزی منسجم و عدالت محور و برقراری توازن منطقه‌ای توسعه و شکوفایی برای روستاهای این استان رقم زده شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا مقدم روز پنجشنبه در نشست با مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان بوشهر در بسیاری از شاخص‌ها به نسبت سایر مناطق کشور رتبه قابل قبولی دارد و باید این جایگاه حفظ و ارتقا یابد.

وی بیان کرد: با توجه به اعتبارات قابل توجه دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده تلاش می‌شود تفاهم نامه‌ای با حوزه امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر برای اجرا و تعریف پروژه‌های مشترک و موثر برای مناطق روستایی منعقد شود.

مقدم اضافه کرد: بنیاد مسکن برای اجرای پروژه‌ها اعتباراتی دارد و آن جایی که اعتبار ندارد نیز می‌تواند برای سرعت بخشی و ارتقای کیفیت اجرا بر پروژه‌های دهیاری‌ها نظارت داشته باشد.

وی یادآور شد: همچنین درحوزه ماشین آلات، بنیاد مسکن ظرفیت قابل ملاحظه ای دارد که باید از این توان و ظرفیت استفاده کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: با اجرای پروژه‌های ضروری و موثر و ایجاد بستر مناسب برای زندگی در روستاها ضمن جلوگیری از مهاجرت؛ پایداری اقتصادی روستایی نیز حفظ می‌شود.   

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر