چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: استفاده از جوش شیرین در نانوایی های استان ممنوع و در صورت مشاهده ضمن کم شدن سهمیه آرد، واحد متخلف جریمه خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، ابولقاسم محمد زاده افزود: درراستای اجرای تصمیمات شورای عالی سلامت کشورو تاکید دبیرخانه کارگروه ملی آرد و نان، استفاده از جوش شیرین در تولید و طبخ نان ممنوع است.\n\nوی اظهار کرد:در این راستا در نظر است بهبود دهنده های آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان جایگزین افزودنی های غیر مجاز شود . 
کد خبر: ۱۰۰۶۵
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: استفاده از جوش شیرین در نانوایی های استان ممنوع و در صورت مشاهده ضمن کم شدن سهمیه آرد، واحد متخلف جریمه خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، ابولقاسم محمد زاده افزود: درراستای اجرای تصمیمات شورای عالی سلامت کشورو تاکید دبیرخانه کارگروه ملی آرد و نان، استفاده از جوش شیرین در تولید و طبخ نان ممنوع است.

\n\n

وی اظهار کرد:در این راستا در نظر است بهبود دهنده های آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان جایگزین افزودنی های غیر مجاز شود . 

\n\n

محمدزاده اضافه کرد: این دستورالعمل به اتحادیه های صنفی نانوایان سراسر استان ابلاغ و بر اساس گزارش ناظرین بهداشتی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در صورت مشاهده با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد .

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به استفاده واحدهای نانوایی از خمیر مایه در پخت نان ،نیازی به استفاده از جوش شیرین نیست .

\n\n

محمد زاده افزود: بر اساس اعلام متخصصین تغذیه، جوش شیرین علاوه بر کاستن از عطر و طعم نان منجر به بروز کم خونی ،پوکی استخوان ،بیماری های قلبی ،عروقی ،بیماری های روده ای و اختلال در سیستم گوارش خوهد شد .

\n\n

وی ادامه داد:شهروندان در سراسر استان می توانند هر گونه تخلف را ازطریق تماس با تلفن 124 بازرسی و نظارت و یا سامانه پیام کوتاه 30006124 به ستاد خبری این سازمان در مرکز استان و در ادارات شهرستان ها گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار بگیرد .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر