سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۷۶۱
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی و اعمال فشار در تلاش برای کوچک کردن سفره و تنگ کردن عرصه بر مردم است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز یکشنبه در یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در استان بوشهر افزود: امروز دشمن برای در تنگنا قراردادن ملت ایران یک جنگ تمام عیار راه انداخته و تا سر سفره مردم آمده است.وی بیان کرد: مهمترین هدف دشمن از کوچک کردن سفره مردم اعمال فشار برای وادار کردن ملت به اعتراض است که تاکنون با هوشیاری مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب این دسیسه ها و فشارها به نتیجه نرسیده است.

ایرانی با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق و شهادت است و هرچند در تعریف به معنای هم رنگ و هم نوا شدن و برای یک هدف خاص تلاش کردن باشد اما این واژه با دفاع مقدس معنای خاص پیدا کرد به گونه ای که با آن می‌توان ایثار، فداکاری و عشق را معنا کرد.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان با لبیک به ندای رهبر انقلاب پای کار آمدند و امروز نیز در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شهدا حرف‌های نگفته زیادی دارند که باید از سوی خانواده های آنها برای مردم بازگو شود.ایرانی ادامه داد: خاطرات شهدا سرمایه‌ای مهم برای جامعه به شمار می‌رود که امروز شاهد تقریظ رهبر معظم انقلاب بریکی از این خاطرات هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر