چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و هزاران نفر مردم ولایتمدار دو شهید گمنام در شهر کاکی تشییع و دفن شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ظهر چهارشنبه در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام شهر کاکی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و امام شهدا است که باید قدردان آنها باشیم.\n\nسرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود: پیکر این دو شهید عزیز ۱۱ اسفند ماه وارد استان بوشهر که مورد استقبال مسئولین استانی قرار گرفت و عصر آن روز وارد شهر خورموج شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: در آئینی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و هزاران نفر مردم ولایتمدار دو شهید گمنام در شهر کاکی تشییع و دفن شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ظهر چهارشنبه در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام شهر کاکی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و امام شهدا است که باید قدردان آنها باشیم.

\n\n

سرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود: پیکر این دو شهید عزیز ۱۱ اسفند ماه وارد استان بوشهر که مورد استقبال مسئولین استانی قرار گرفت و عصر آن روز وارد شهر خورموج شد.

\n\n

وی ادامه داد: در ابتدای ورود به شهر خورموج مورد استقبال گسترده مردم این شهر و مسئولین شهرستان اعم از فرماندار شهرستان و امام جمعه شهر خورموج قرار گرفت و شب آن روز مراسمی در مصلی بزرگ امام خامنه ای به همین مناسبت برگزار شد.

\n\n

غضنفری بیان کرد: همچنین در چندین روستای بخش کاکی، مرکزی و شنبه با حضور این دو شهید عزیز عطر شهادت پیچید.

\n\n

وی بیان کرد: این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس در سال ۶۷ در سن ۲۲و ۲۷ در جزیره مجنون و جزیزه فاو به شهادت رسیدند.

\n\n

 در این مراسم فرماندار شهرستان، امام جمعه خورموج، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر