چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۹۴۶
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: فرماندار دیر استان بوشهر گفت: بسیجی ترین افراد جامعه باید مدیران باشند زیرا با این تفکر مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یونس باربرز روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان دیر ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج افزود: هر جا بسیج وارد عمل شده سخت ترین هجمه‌های دشمنان دفع و بزرگ ترین پیروزی نصیب ایران اسلامی شده است.

وی گفت: مدیران مسئولیت پذیر با هدف کار و بهبود وضعیت باید روحیه خدمتگزاری تا پایان مسئولیت خود ادامه دهند و انتظار از مدیران این است که روند تلاش خود را مضاعف کنند.

فرماندار دیر برخورد خوب با ارباب رجوع را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد: انتظار است مسئولان با ارباب رجوع رفتار خوبی داشته باشند در غیر این صورت با مدیر متخلف برخورد خواهد شد.

وی کار و خدمتگزاری برای مردم را مهم دانست و گفت: کار باید در زمان و وقت خود سرو سامان گیرد و به آینده موکول نشودزیرا این مایه گرفتاری و نارضایتی برای مردم است.

باربرز با تاکید بر تحقق شعار سال رهبرمعظم انقلاب افزود: تنها راه نجات از مشکلات همت مدیران با پشتیبانی از تولید، رفع موانع و معرفی قابلیت ها و جذب سرمایه گذار برای توسعه و عمران شهرستان است.

وی دوری مدیران از حاشیه سازی مورد تاکید قرارداد و گفت: حاشیه سازی وقت کاری مدیران را می‌گیرد زیرا آنان باید به فکر رفع مشکلات و گرفتاری های مردم باشند.

فرماندار دیر مشکل آب آشامیدنی مردم را جدی خواند و گفت: با تماس و پیگیری های مکرر، جذب و تامین اعتبار لازم پیگیر رفع مشکل آب شهرستان هستم و مشکلات دریانوردی، صیادی، ساحل، ورزش، شناورهای سفاری و گردشگری که از ظرفیت های خوب شهرستان هستند باید ساماندهی شوند.

امام جمعه دیر گفت:  ارتباط با خدا، اخلاص و مسئولیت پذیری از ویژگی بسیجی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مسئولان با تقویت روحیه بسیجی برای خدمت و امیدواری مردم به آینده پای کار باشند.

وی گفت: فرماندار جدید مشکلات شهرستان را اولویت بندی کند که برای تامین آب آشامیدنی مردم چاره جویی و ته لنجی که تاکنون یکسری مشکلات برای ملوانان ایجاد کرده برطرف شود.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر گفت: مردم داری و خدمت به آنها سرلوحه کار بسیج است و تاکنون موفقیت های خوبی حاصل شده است.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی افزود:  شعار بسیج امسال "بسیج پاره تن مردم" است که همه مردم و مسئولان با فضا سازی شهر برای معرفی بسیج به نسل امروزی تلاش کنند.

وی گفت: مسئولان از بسیجیان پیشکسوت در ادارات تجلیل و با کارمند بسیجی برای مرخصی در روز چهارشنبه همکاری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر افزود: در زمان حاضر مشکل اساسی، کم آبی است که مسئولان تلاش کنند تا این مشکل برطرف شود.

وی بیان کرد: رزمایش اقتدار روز چهارشنبه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه به عنوان برنامه شاخص در سپاه ناحیه سید الشهدا برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر