چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: کارشناسان این اداره کل امسال دربازدید از مراکز عرضه فراورده های دامی و پروتئینی این استان 11 تن مواد پروتئینی غیر بهداشتی کشف و معدوم کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی دامپزشکی بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مرتضی بحرانی افزود: براساس برنامه های تدوین شده نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از 32 هزار مورد بازدید و بازرسی بهداشتی از این اماکن در سطح استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۷
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: کارشناسان این اداره کل امسال دربازدید از مراکز عرضه فراورده های دامی و پروتئینی این استان 11 تن مواد پروتئینی غیر بهداشتی کشف و معدوم کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دامپزشکی بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مرتضی بحرانی افزود: براساس برنامه های تدوین شده نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از 32 هزار مورد بازدید و بازرسی بهداشتی از این اماکن در سطح استان انجام شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: در جریان بازدیدهای به عمل آمده 233 مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع و 11 هزار کیلوگرم مواد پروتئینی غیربهداشتی معدوم شد.

\n\n

بحرانی بیان کرد: دامپزشکان و کارشناسان نظارت بهداشتی علاوه بر نظارت بر مراکز عرضه درهمه کشتارگاه های دام و طیور نیز فعالیت دارند و دراین ارتباط از ابتدای امسال تاکنون نظارت بهداشتی بر کشتار 742 تن گوشت قرمز و هفت هزارو 600 تن مرغ در کشتارگاه های دام و طیور انجام شده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر