جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۱۹۲
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: دریاداردوم احسان نصیری گفت: امروز با وجود ناامنی‌هایِ استکبار شاهد امنیت پایداری هستیم و نیرو‌های مسلح برای حفظ این امنیت از جان خود دریغ نمی‌کنند.
نیرو‌های مسلح برای امنیت ایران از جان خود دریغ نمی‌کنند
به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما،  فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر که امروز در آستانه ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی ارتش در بندر بوشهر برگزار شد، گفت: بر این باورم که هم‌زمانی روز نیروی دریایی ارتش و هفته بسیج نشان از داشتن تفکر و روحیه بسیجی دریادلان ارتش است.
 
امیر دریاداردوم احسان نصیری افزود: تاریخ ایران سرشار از دلاوری‌های مردان و زنانی است که سرنوشت این کشور را ساختند و عملیات مروارید نیروی دریایی ارتش یادآور چنین دلاورمردی‌هایی است.
 
او اضافه کرد: امروز نیز با وجود شیطنت‌ها و ناامنی‌هایی که استکبار ایجاد کرده، شاهد امنیت پایدار و داشتن نیرو‌های مسلح مقتدری هستیم که با اراده‌های پولادین حتی از جان و مال خود دریغ نمی‌کنند.
 
امیر نصیری گفت: نیروی دریایی ارتش حوزه‌های فراوانی را تجربه کرده و «ما می‌توانیم» را نشان داده و برای حمایت از اقتصاد دریایی کشور همواره آماده و در میدان است.
 
در این آیین از شماری از نظامیان، کارکنان و نیرو‌های وظیفه نمونه پایگاه دریایی ارتش تجلیل شد و به‌دلیل شرایط احتیاطی کرونایی، رژه و نمایش آمادگی یگان‌ها برگزار نشد.
 
به‌مناسبت دلاورمردی‌های سپیدجامگان ناوچه پیکان نیروی دریایی ارتش در «عملیات مرواید» در ۶ و ۷ آذر سال ۱۳۵۹ در برابر نیرو‌های بعث عراق در پایانه‌های نفتی البکر و الامیه، ۷ آذر با فرمان امام خمینی (ره) روز نیروی دریایی ارتش نامگذاری شد.
 
یگان‌های نمونه نیروی دریایی و هوایی ارتش، پدافند هوایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام صادق (ع) استان، نیروی انتظامی و مرزبانی دراین مراسم شرکت کرده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر