چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۳۱۲
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر از عدم انتصاب جوانان متخصص بوشهری در وزارتخانه‌ها انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام جمالی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی، صادر کننده ۹۰ درصد نفت خام و تولید کننده ۶۵ درصد گاز کشور است و ۷۰ درصد از منابع گازی را در خود جای داده است.

وی افزود: متأسفانه علی رغم حضور جوانان متخصص کارآزموده و انقلابی در استان بوشهر، این استان هیچ سهمی در بین معاونین وزیر نفت نداشته است و البته وضعیت در دیگر وزارتخانه‌ها هم بهتر نیست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در جلسه نخبگان استان بوشهر با حضور رئیس محترم جمهور پیشنهاد معاونت انرژی در استانداری بوشهر داده شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

حجت الاسلام جمالی تأکید کرد: ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان بوشهر بلافاصله بعد از پیروزی دولت انقلابی، کارگروهی را تشکیل داده و بعد از برگزاری جلسات متعدد در شهرستان‌ها و مرکز استان، لیستی در مجموع ۱۱۰ نفر از افراد واجد شرایط در سه سطح وزیر، معاون وزیر و مدیرکل وزارتخانه‌ها تهیه و به مرکز ارائه داده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر بیان داشت: جوانان انقلابی مطالبه جدی خود را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

نظرات بینندگان
فرامرز
|
-
|
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵
سلام این پست هایی که شما فرمودید وزیرو معاون وزیر و مدیران میانی سیاسی است و شرط ورود به این سمت ها صرفا نخبه بودن نیست باید معرف داشته باشند وگرنه تهران پر از نخبگان است و صرفا نفتخیز بودن. و. پایتخت نشین بودن ملاک نیست  رابطه نیاز دارد تا بوده همین بوده به رییس جمهور هم ربظی نداشته و نداره تلفنت باید قوی باشه 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر