شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۳۶۱
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه با تاکید بر تقویت آموزش و پرورش در این شهرستان گفت: باید مشکل آب و برق مدارس حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی هاشمی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اظهار داشت: باید به سمت تحول در آموزش و پرورش برویم.

وی تصریح کرد: باید با جدیت و وحدت در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش گام برداریم و در ارتباط با تحول در آموزش و پرورش باید نگاه اصولی و بنیادین مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

هاشمی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای عاری از ناهنجاری‌ها داشته باشیم و نسل بصیر و دشمن ستیز تربیت کنیم باید برنامه ریزی و پایه ریزی اصولی داشته باشیم و از افکار و اندیشه تحولی استفاده کنیم.

فرماندار عسلویه افزود شورای آموزش و پرورش متشکل از نیروهای متفکر و نخبه با اندیشه‌های نابی است که می‌تواند در چهارچوب سند تحول و سیاست‌های ریاست محترم جمهور برنامه ریزی کند.

وی به مشکل فضای آموزشی در شهر عسلویه و بیدخون اشاره کرد و افزود: مردم در این دو نقطه گلایه‌هایی در خصوص کمبود و نواقص مدارس به ما منتقل کرده‌اند که باید در بحث فضای فیزیکی مدارس به آن توجه شود.

هاشمی ادامه داد: در بحث آب و برق مدارس باید تدبیر شود و چند مدرسه نوسازی که مشکل برق دارند باید با جذب اعتبار از طریق شورای راهبردی یا سازمان منطقه ویژه با هماهنگی آموزش و پرورش و اداره برق زودتر تعیین تکلیف شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر