چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۷۲۰
جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: صنایع تبدیلی در این شهرستان به اندازه کافی رشد نکرده و نیاز است کارهای بیشتری در این بخش انجام شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری تنگستان، احمد لطفی در نشست با نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در موضوع توسعه  ،تولید تجاری، بسته بندی و خرید تضمینی خرما باید توجه خاصی شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در باره آب بهاء نخیلات بیان کرد شهر اهرم در حوزه جهاد کشاورزی و هم آب منطقه ای در خواست‌های فراوان کشاورزان منطقه مورد بررسی بیشتر قرار گیرد که در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات این قشر برطرف شود.

وی افزود : در بحث انتقال آب از سد خائیز به نخیلات شهر اهرم به لحاظ اینکه موضوع بسیار مهم است و در سفر ریاست جمهوری  به استان بوشهر و دیدار با نخلداران شهراهرم نیاز است جهاکشاورزی و وزارت نیرو برای تخصیص منابع اختصاص یافته با هم تلاش کنند.

لطفی ادامه داد: نوسازی، ترمیم و اصلاح باغ های نخل‌داران از جمله دیگر مسائل و مشکلات فعالان این بخش به شمار می رود که باید براساس ظرفیت شهرستان اقدام شود.

فرماندار تنگستان با اشاره  به اینکه تلاش می شود در خصوص منابع سرمایه در گردش در شهرستان تنگستان اقدام لازم انجام شود افزود :در مورد صنایع تبدیلی  انتظار می رود  مقدمات آن در سطح شهرستان فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر