چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ نشست بررسی استعفای شهردار به حد نصاب نرسید؛
فکرشهر: حسینی که به علت حضور در نشست مرکز استان، برگزاری این جلسه را به کفاش واگذار کرده بود، قدوسی اعلام کرده بود فرزندش بیمار است و باید به او رسیدگی کند، نیکجو گفته بود لوله کشی دارم و گرفتارم و البته ناخایی هم...
کد خبر: ۱۰۱۷۳
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: روز شنبه، سوالات شورای شهر برازجان که البته اغلب اعضا از وجود ان اظهار بی اطلاعی می کردند، به دست شهردار رسید و شهردار هم در واکنش به آن استعفا داد و تا آخر سال هم مرخصی درخواست کرد و رفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اعضای شورا پس از این مساله، گفتند که موضوع استعفای شهردار در نشست ظهر یک شنبه، بررسی شده و برای ان تصمیم گیری خواهد شد.

\n\n

پس از اعلام این موضوع، مرتضی قدوسی، سخنگوی شورای شهر برازجان در تماس با اصحاب رسانه از برگزاری نشست خبری خود در ساعت 9 صبح روز یکشنبه خبر داد و همه را نیز دعوت نمود.

\n\n

وی در این نشست اعلام کرد که تکلیف استعفای شهردار، در جلسه ی ظهر مشخص می شود ولی وقتی نشست ظهر برگزار شد، قدوسی در محل نشست حاضر نگردید.

\n\n

البته علاوه بر قدوسی، ناخایی، نیکجو و حسینی هم نیامدند تا جلسه به حد نصاب نرسیده و تنها 5 عضو حاضر، نقطه نظرات خود را با اصحاب رسانه در میان بگذارند.

\n\n

حسینی به علت حضور در نشست مرکز استان، برگزاری این جلسه را به کفاش واگذار کرده بود، قدوسی اعلام کرده بود فرزندش بیمار است و باید به او رسیدگی کند، نیکجو گفته بود لوله کشی دارم و گرفتارم و البته ناخایی هم شستن لباسش و خیس بودن ان را دلیل نیامدن به جلسه ی ظهر یک شنبه که به مهم ترین موضوع امسال، یعنی استعفای شهردار تعلق داشت، اعلام کرده بودند.

\n\n

این نشست با حضور 5 عضو رسمیت نیافت تا ماندن و رفتن احمدی همچنان در ابهام باقی بماند.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر، در این نشست مطالب زیر از سوی برخی اعضای حاضر مطرح شد:

\n\n

هادی کفاش ـ نائب رییس شورا

\n\n

*  قرار بود جلسه باشد اما ما با عدم حضور 4 عضو شورا، غافلگیر شدیم.

\n\n

* در آستانه ی نوروز هستیم. 4 عضو دیگر باید از هر کار و مشغله ای که داشتند، می گذشتند و به احترام مردم در نشست حضور می یافتند.

\n\n

* برای رسمیت یافتن جلسه، حضور 6 عضو شورا نیاز است که با شرایط کنونی نمی توانیم به دستور کار شورا ورود پیدا کنیم.

\n\n

* اگر اعضای شورا به وظایف خود به درستی رسیدگی می کردند، می توانستند نقش بزرگی در اعتلای شهر داشته باشند.

\n\n

* متاسفم که این شرایط وجود دارد و الان شهرداری نه شهردار دارد و نه سرپرست.

\n\n

بهادر قائدی برازجانی

\n\n

* از اصحاب رسانه برای تنویر افکار عمومی تشکر می کنم.

\n\n

* طرح سوال بدون اطلاع همه ی اعضا مطرح شده بود و تنها 3 الی 4 نفر از آن مطلع بودند.

\n\n

* دیروز تخلفی رخ داد. در جلسه ی 16 / 12/ 93، نامه زده بودند که کمیسیون ورزش و جوانان به کمیسیون های شورا افزوده شود که بعد از تشکیل جلسه و رای گیری، باطل اعلام شد و این به نظر من برای این است که من منزوی باشم و کمیسیون نداشته باشم.

\n\n

قیصر ترک زاده

\n\n

* در جلسه ی دیروز مطرح شده بود که امروز جلسه برگزار شود. من اعلام کردم که چون فوق العاده است، همان دیشب برگزار شود که با آن موافقت نشد و طبق روال اداری باید در جلسات فوق العاده شرکت کرد و هر کاری داشت، کنار گذاشت.

\n\n

* ما مردم نجیب و خوبی داریم و باید جواب اعتماد ان ها داده شود ولی در این روزها که پخش اعتبار در حال انجام است، کارهای شهر روی زمین مانده و من در این جا اعلام شرمندگی می کنم و از مردم شرم دارم.

\n\n

محمدتقی گرمسیری

\n\n

* در این مدت در شورا نه این که اختلاف نبود، ولی برخی دوستان تحمل می کردند و سکوت کردیم تا شورا وضعیتش بهتر شود.

\n\n

* سوالاتی که الآن مطرح شده از قبل بوده و ما نیز سوال داشتیم اما مکتوب نمی شد.

\n\n

* سال گذشته، بیش ترین درامد و جذب اعتبار را داشتیم اما کار خاصی از طریق شهرداری انجام نشد و از زمانی که شهردار قرار شد روی پای خود بایستد و به حرف برخی اهمیت ندهد، بحث برکناری و استیضاح وی مطرح شد.

\n\n

* اگر این را براندازیم، چه را برداریم؟ واقعا چه کسی قرار است جای وی بنشیند؟

\n\n

* در روز اول شهردار بی تجربه بود و قرار شد تجربه کسب کند و حالا که باتجربه شده، می خواهد حذف شود.

\n\n

* سوال هایی که از شهردار شده، سوالات شورا نبوده و در جلسه مطرح نشده است.

\n\n

* من به سوال کنندگان گفتم که بدون راضی کردن اذهان عمومی نمی توانید شهردار را برداشت و باید شورا با دلایل منطقی مردم را قانع کند.

\n\n

* در شورا برخی به جای سیاست گذاری، برای پرداشتن شهردار، انتقام جویی کردند.

\n\n

* این که استعفا بدهی و بروی قابل دفاع نیست و نمی شود که پس از استعفا، رفت، بلکه شهردار باید در شورا حضور پیدا کند و به شورا جواب دهد و تکلیف پول ها و پرداخت ها مشخص شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر