جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۰۵۷
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: از اواخر وقت فردا سرعت وزش باد‌های شمالی افزایش خواهد یافت و دریا تا اوایل هفته آینده مواج و متلاطم است.
به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعت‌ها از وقت امروز تا روز پنج‌شنبه است؛ بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و افزایش ابر و در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.
 زهرا راستگو افزود: پیش‌بینی می‌شود از اواخر وقت فردا (پنج‌شنبه ۱۸ آذر) به‌تدریج سرعت وزش جریانات شمالی روی دریا افزایش خواهد یافت و دریا تا روز یکشنبه به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان به‌نسبت متلاطم خواهد بود که باعث اختلال موقت در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس خواهد شد.
 وی تاکید کرد: در این مدت دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند و از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند.
معاون پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد را تا فردا متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۶۰ گاهی تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.
 راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۵۲ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۲:۳۲، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۶ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۸ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر