سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۸۸
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه ، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:بررسی عملکرد ۱۰۰ روزه دولت بیانگر صداقت همراه با صراحت بعنوان مولفه ای مهم توام با رویکرد جهادی در خدمت گذاری به مردم است.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری در گفت و گو با ایرنا افزود: رئیس جمهور وقتی در مجلس حضور می یابد با صداقت و صراحت مسائل را بیان، می شنود و دنبال می کند و نیازی به ظاهرسازی و گفتار درمانی ندارد.

وی یادآورشد: تاکنون رئیس جمهور و وزیران با صداقت کمبودها را با نمایندگان مجلس در میان گذاشته و ارتباطی شفاف  وجود داشته و همین امر در ایجاد ارتباط و انجام کار موثر است.

وی در خصوص تامین واکسن افزود: تامین واکسن یکی از مطالبه های مردم  بود اما به دلایلی که معلوم بود بیشتر نخواستن و یا نتوانستن است و این امر به دلایل مختلف از جمله تحریم به صورت صادقانه با مردم در میان گذاشته نمی شد اما دولت سیزدهم چون می خواست؛ توانست در مدتی کوتاه واکسن تامین و کار ارزشمندی بود که مردم به خوبی آنرا لمس کردند

نماینده بوشهر ،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:عملکرد دولت سیزدهم به ویژه شخص  رئیس جمهور برای آحاد مردم یک حرکت امیدوار کننده است.

وی اضافه کرد: هرچند بررسی عملکرد دولت در مدت ۱۰۰ روز با توجه به اینکه هنوز انتخاب استانداران تکمیل نشده ارزیابی دقیقی نیست اما اقدامات انجام شده دولت در همین مدت نیز برای جامعه امیدوار کننده است.

به گفته جمیری بررسی یک سری قرائن و شواهد و برخی اقدمات انجام شده، رفتار شخص رئیس جمهور و دولت در برخورد با مردم، حضور در مناطق محروم، پاسخگویی به اقشار مختلف در محیط های علمی و دانشگاهی نشان می‌دهد این دولت رویکرد بسیار مثبتی دارد و امادگی دارد با نگاهی جهادی و روحیه خدمت گذاری به مردم آنچه که شایسته امروز مردم است را عملی کند.

وی اضافه کرد: بررسی عملکرد ۱۰۰ روزه دولت بیانگر این نیست که تمام توان دولت همین قدر است بلکه  بیانگر این است که دولت در ابن مدت توانسته چهره خوبی از خود و آینده عملکرد خود نشان دهد.

سفرهای استانی دولت امید آفرین است

وی ادامه داد: حضور استانی رئیس جمهور و هیات دولت  و سرکشی از مناطق محروم برای مردم امید آفرین است.

جمیری اضافه کرد: این اقدام دولت بیانگر این است که دولت به محرومان و قشرهای آسیب پذیر کمک و خدمت می کند و آنچه را که در مدت گذشته کمتر مورد توجه بوده در این مدت کوتاه  احیا شد.

وی یادآورشد: روش و منش دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط تنگاتنگ با مردم، شنیدن مسائل و مشکلات آنان و برنامه ریزی برای حل این مشکلات است و این رویه می تواند آغازی برای موفقیت دولت باشد.

وی  گفت: امروز مهار تورم و رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم از مهمترین اقدامات دولت است و اگر تاکنون هدف نهایی دولت محقق نشده به دلیل این است که این مساله مهمی است و حل این مساله به موارد زیادی وابسته است.

جمیری تاکید کرد: با این وجود دولت عزم و اراده ای قوی برای حل مشکلات معیشتی و تورم دارد.

وی یادآور شد: علل و عوامل مختلفی وجود دارد که باید در کنار هم باشند تا مشکل معیشت در جامعه برطرف شود و این کار به زمان بیشتر و برنامه ریزی نیاز دارد و با عزم و اراده ای که از دولت سراغ داریم با هماهنگی مجلس این مشکل برطرف می‌شود.

جمیری در خصوص درآمد زایی دولت گفت: آنچه تاکنون مشهود است وزیر نفت به وعده هایی که داده بود شامل افزایش فروش نفت، حل مسائل و مشکلات کارکنان نفت ، حل مسائل نیروهای پیمانی و شرکتی در حوزه نفت و گاز اقدام‌های  خوبی انجام و شرایط درامدی کشور از این حیث نسبت به مدت مشابه بهتر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  افزود: انتظار می‌رود دولت در خصوص تغییر مدیران و انتخاب مدیران کارآمد با سرعت بیشتری اقدام کند و از مدیران و نیروهای جوان، کارآمد و توانمند استفاده کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر