جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۶۸۲
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان گفت: برخورد قانونی با هنجار شکنان در جامعه توسط متولیان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حسن مصلح عصر پنج شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان اظهار داشت: مدیران ادارات شهرستان با نصب و استفاده از تراکت‌های حاوی آیات قرآنی و احادیث پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) در مورد اهمیت و ارزش کار برای خدمت به مردم مؤمن در محیط اداره اهتمام ورزند و کارمندان عملاً مقید به انجام این دستورات باشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان افزود: مدیران ادارات در اختصاص دادن مکانی مناسب برای فرایض دینی (نماز، دعا و زیارت) اهتمام ورزند.

وی گفت: بررسی مسائل و مشکلات حاد جامعه مانند طلاق، اعتیاد باید مورد توجه اعضای این ستاد باشد و با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین راه‌های پیش گیری از اعتیاد و طلاق را عملاً در جامعه با فرهنگ سازی و استفاده از فضای مجازی ترویج کنند.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: با برخورد قانونی با توزیع کنندگان مواد مخدر و آشنایی والدین با آسیب‌های کشنده این مواد خطرناک بر فرزندان خود بیشتر کنترل داشته باشند.

وی یادآور شد: ترویج فرهنگ حجاب با بهره گیری از کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی برای خانواده‌ها که فرزندانشان در محیطی سالم پرورش دهند تا دچار آسیب‌های جدی اجتماعی نشوند و برخورد قانونی با هنجار شکنان در جامعه توسط متولیان در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: منع فرهنگ غرب گرایی سگ گردانی و ترویج فرهنگ فرزند پروری مورد تاکید است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر