چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۸۷۱
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳

فکرشهر:  سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای پویش «یلدانه ۱۴۰۰» با هدف همراهی با آنهایی که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده اند همزمان با شب یلدا خبر داد.

به گزارش فکرشهر از جمعیت هلال احمر، وحید سلیمی گفت: پاسداشت سنت ها و رسوم کهن یکی از راه های انتقال فرهنگ است، اگر این رسوم با مفاهیم اکرام به همنوع آمیخته باشد الگوی مناسبی برای آیندگان خواهد بود.

وی افزود: در پویش یلدانه امسال برنامه هایی نظیر همنشینی با عزیزانمان در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گرم خانه ها، پایگاههای امداد و نجات، اورژانس، ایستگاههای آتش نشانی و همچنین حضور در مراکز درمانی و تجلیل از کادر درمان و خانواده های شهدای سلامت در دستور کار خواهد بود.

سلیمی ادامه داد: خانواده هایی هستند که به دلیل مشکلات مالی قادر به تامین لباس گرم و مایحتاج زندگی نیستند، داوطلبان هلال احمر در تلاشند تا امسال با اهدای بسته های معیشتی شب یلدای هموطنانمان را رنگین کنند.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: این پویش برای چهارمین سال است که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار می شود، در پویش«یلدانه۳» خیرین و داوطلبان این جمعیت حدود سه میلیارد تومان مشارکت داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر