سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۵۵
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در سال جاری با پرداخت ۳۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره، ۶ هزار و ۷۳۵ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در این استان ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسلم ملیت روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در دیّر افزود: در این ارتباط از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت ۱۸۲ میلیارد تومان سه هزار و ۶۱۰ فرصت شغلی برای مددجویان در قالب طرح های اشتغال زایی فراهم شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: یکی دیگر از کارهای کمیته امداد آموزش های فنی و حرفه ای است که از ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۶۰ نفر مددجو آموزش مهارتی را فراگرفته اند.

وی گفت: هر شرکتی که مددجوی کمیته امداد را جذب کند ۲ بسته تشویقی تسهیلاتی برای آن شرکت فراهم خواهد شد یکی به ازای هر مددجو ۵۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد و دوم اینکه حق پرداخت بیمه مددجو را خود کمیته امداد می پذیرد.

ملیت، در ارتباط با کاریابی مددجویان در شرکت ها گفت: از میزان ۲ هزار و ۹۵۳ سهمیه استان بوشهر تاکنون ۲ هزار و ۸۴ نفر جذب شرکت ها شده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر