چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۱۰۸
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: پخت نان با کیفیت، از مهم ترین حقوق شهروندان است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری، علی باستین در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان بوشهر، با بیان اینکه مصرف نان، نیاز روزانه مردم است، گفت: کیفیت فعلی نان به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست. کیفیت نان باید ارتقاء پیدا کند. این یک حق الناس است و خبازی ها باید بهبود کیفیت نان را در اولویت اول خود قرار دهند و ناظران دستگاه های متولی نیز در قالب گشت های مشترک از نانوایی ها بازدید کرده و با جدیت این مساله را دنبال کنند و با متخلفان احتمالی، برخورد لازم را داشته باشند. 

وی با بیان اینکه نیروهای شاغل در نانوایی‌ها باید از مهارت لازم برخوردار باشند، افزود: دستگاه های متولی مکلف هستند با برنامه ریزی و برگزاری کلاس های آموزشی برای نیروی انسانی فعال در خبازی ها، مهارت آنها را افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به خشکسالی های اخیر و هزینه بر بودن واردات گندم برای کشور تصریح کرد: کلیه مراحل ذخیره سازی، آسیاب، حمل و پخت نان باید منطبق با دستورالعمل های بهداشتی باشد. رعایت پروتکل ها و استانداردهای نگهداری گندم در کارخانه ها و آرد در نانوایی ها الزامی است و سهمیه گندم هر کارخانه نیز بر اساس کیفیت عملکرد و رضایتمندی از فعالیت کارخانه ها تعیین خواهد شد. 

باستین، با اشاره به لزوم فعال تر شدن کارگروه های آرد و نان شهرستان ها، بیان داشت: برای مدیریت بهینه کارخانه ها و نانوایی ها باید توأمان اقدامات تشویقی و تنبیهی به کار برد. ما خیلی نانوای متعهد، دلسوز و متخصص داریم که دارند خدمات مناسب ارائه می کنند. این افراد باید تشویق شوند تا الگویی برای دیگران شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر