جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۱۸۳
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

فکرشهر:  بخشدار ویژه خارگ گفت: دشمن نمی‌تواند وحدت و برادری اهل سنت و اهل تشیع را در جزیره خارگ خدشه‌دار کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح شنبه در نشست با امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ اظهار داشت: در جزیره خارگ اتحاد و همدلی بسیار خوبی بین اهل سنت و تشیع وجود دارد و این نشان از درک فهم والای اهالی مؤمن و ولایت مدار این جزیره است.

وی افزود: دشمن نمی‌تواند وحدت و برادری اهل سنت و اهل تشیع را در جزیره خارگ خدشه‌دار کند. پاسداری از این اتحاد سالهاست برعهده مردمان عزیز این دیار بوده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دستیابی به انسجام اسلامی بدون وجود یک قاعده اساسی و شکل گیری زیرساخت‌های آن در نظام سیاسی و اجتماعی، سرزمینی یا فرا اقلیمی غیرممکن است و عینیت نمی‌یابد. در اتحاد و همدلی امروز این جزیره مهم و راهبردی کشور نقش نخبگان این جزیره را نباید فراموش کرد.

راه ولایتمداری با قدرت ادامه دارد

شیخ احمد رضا کنعانی امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ اظهار داشت: خدا را شکر با وحدت حاکم در جزیره و توجه خاص نظام به جامعه اهل سنت، وظیفه ما سنگین شده است.

وی افزود: با همدلی و اتحاد موجود در جزیره در شریان حیاتی اقتصادی کشور پاسدار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

امام جمعه اهل سنت جزیره خارگ تصریح کرد: اهل سنت خارگ در تمامی دوران در کنار برادران و خواهران اهل تشیع حضور فعال داشته‌اند و این راه ولایت مداری با قدرت ادامه خواهد یافت.

محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه در مراسم تجدید میثاق با شهدای جزیره خارگ اظهار داشت: شهدای مایه افتخار سربلندی و افتخار ما هستند، نباید لحظه‌ای از دستاوردهای غنی شهدا غفلت کنیم.

وی افزود: با مرهمت خون پاک شهیدان این جزیره امنیت بسیار خوبی در جزیره برقرار است، اما باید دانست که این امنیت به آسانی به دست نیامده و بر همه مسئولان واجب است که پاسدار خون پاک این شهیدان باشند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، تبیین اندیشه والای شهیدان و گسترش فرهنگ دینی و احیای روحیه جهادی و انقلابی در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر