چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۲۸
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در مراکز همه شهرستان‌های استان بوشهر نمایشگاه بهاره عرضه کالا از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه به‌شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر شنبه در جلسه مدیریت کرونا استان بوشهر با توجه به خطر شیوع گونه جدید کرونا، پیشگیری از انتشار آن در استان بوشهر موضوعی مهم و ضروری است.

وی گفت: خوشبختانه باهمت مدافعان سلامت و همراهی مردم در انجام واکسیناسیون روند ابتلاء به بیماری کرونا در استان بوشهر روند نزولی دارد.

استاندار بوشهر عنوان داشت: توجه به واکسیناسیون، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده مکرر از ماسک در حال حاضر ازجمله عوامل مهم پیشگیری از بیماری کرونا به‌ویژه گونه جدید امیکرون است.

محمدی زاده افزود: روند واکسیناسیون در استان بوشهر مطلوب است که باید این مهم در مراکز تعیین‌شده تسریع شود.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت آب و هوایی مناسب و افزایش حضور گردشگران در استان، بیان کرد: در این ایام مسافرت گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر در حال افزایش است که باید تدابیر لازم در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا اتخاذ شود.

وی بابیان اینکه شهرهای بندری محل تردد انواع شناورها داخلی و خارجی است گفت: باید موارد بررسی و تست ملوانان و خدمه‌های شناور موردتوجه قرار گیرد تا از ورود هرگونه ویروس کرونا جلوگیری شود.

محمدی زاده با تأکید بر پرهیز از برگزاری آئین‌ها و برپایی مراسم‌ و برنامه‌ها به‌صورت تجمعی اضافه کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها و مراسم باید شیوه‌نامه بهداشتی در دستور کار قرار داشته باشد.

محمدی زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در آستانه سال جدید تصریح کرد: در مراکز همه شهرستان‌های استان بوشهر نمایشگاه بهاره عرضه کالا از ۱۵ اسفند به مدت یک ماه به‌شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر