چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست امورعمرانی استانداری بوشهرگفت:برای اسکان مسافران نوروزی 29 کمپ در شهرهای مختلف این استان ایجاد شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا محمد حسن باستی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: همچنین دو هزارو 205 کلاس درس نیز در 338 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.\n\nوی یادآورشد: ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر در قالب 11 کمیته از دیماه تاکنون برنامه های خود را آغاز کرده است و تمهیلات لازم برای ارایه خدمات رسانی مطلوب در قالب تامین سوخت، اقلام مواد غذایی و دیگر امور مرتبط انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۲
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: سرپرست امورعمرانی استانداری بوشهرگفت:برای اسکان مسافران نوروزی 29 کمپ در شهرهای مختلف این استان ایجاد شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا محمد حسن باستی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: همچنین دو هزارو 205 کلاس درس نیز در 338 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

\n\n

وی یادآورشد: ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر در قالب 11 کمیته از دیماه تاکنون برنامه های خود را آغاز کرده است و تمهیلات لازم برای ارایه خدمات رسانی مطلوب در قالب تامین سوخت، اقلام مواد غذایی و دیگر امور مرتبط انجام شده است.

\n\n

سرپرست امور عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: برای ایمنی آمد و شد وسایط نقلیه مسافران در محورهای ارتباطی نیز 100 دستگاه خودرو گشتی بر کنترل امور ترافیکی نظارت دارند.

\n\n

وی گفت: برای نخستین بار امسال پایگاه امداد اورژانس هوایی نیز در قالب یک فروند بالگرد توسط جمعیت هلال احمر در استان بوشهر فراهم شده است.

\n\n

باستی افزود: امسال دو هزارو 780 پروژه عمرانی در استان بوشهر با اعتبار هشت هزار و 400 میلیارد ریال اجرایی شد که شماری از آنها در هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری و مابقی نیز از روند پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردارند.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری به خصوص ایام تعطیلات عید ممنوع است.

\n\n

سعید زرین فر افزود: از مجموع 50 نمازخانه بین راهی ساخته شده در استان بوشهر هم اینک 17 نمازخانه فعال است که دستگاه های متولی برای بهره برداری از این فضاهای معنوی به خصوص در ایام نوروز برنامه ریزی کنند.

\n\n

وی با بیان اینکه دولت با ارسال لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی بوشهر به وعده خود در برابر بوشهریها عمل کرد ادامه داد: هرچند در دولت های گذشته اقدام هایی توسط استانداران برای این مهم انجام شده بود اما هیچکدام به نتیجه نرسیده بود .

\n\n

زرین فر یادآورشد:ذرایزنی استاندار بوشهر با بخش های مختلف و حمایت دولت منجر به تحقق این مطالبه دیرینه مردم این استان درهیات دولت شد که با مصوب شدن آن توسط مجلس شورای اسلامی نقش مهمی دررونق اقتصادی ملی فراهم می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر