پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: 30 میلیارد ریال برای راه‌اندازی و تجهیز حوزه علمیه برازجان هزینه شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در بازدید از حوزه علمیه خواهران دشتستان اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران برازجان از حوزه‌های موفق و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای تقویت این مجموعه گام برمی‌داریم.\n\nوی افزود: برای تکمیل این ساختمان برنامه‌ریزی و اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی انجام گرفت و با تلاش دسته‌جمعی این مهم محقق شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: 30 میلیارد ریال برای راه‌اندازی و تجهیز حوزه علمیه برازجان هزینه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در بازدید از حوزه علمیه خواهران دشتستان اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران برازجان از حوزه‌های موفق و تاثیرگذار در استان و کشور است و برای تقویت این مجموعه گام برمی‌داریم.

\n\n

وی افزود: برای تکمیل این ساختمان برنامه‌ریزی و اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی انجام گرفت و با تلاش دسته‌جمعی این مهم محقق شد.

\n\n

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: این ساختمان در 6 طبقه به مساحت سه هزار و 100 متر مربع و زیربنای شش هزار متر مربع ساخته شده است.

\n\n

مصلح تصریح کرد: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته، این ساختمان دارای 92 اتاق شامل کلاس‌های درس، کتابخانه و سالن‌های چند منظوره، مجموعه اداری، خوابگاه، سلف سرویس و مهدکودک و موسسه قرآنی است.

\n\n

وی با بیان اینکه 30 میلیارد ریال برای راه‌اندازی و تجهیز حوزه علمیه برازجان هزینه شد گفت: این اعتبار از محل اعتبارات داخلی حوزه علمیه و اعتبارات تملک دارایی و خیرین تامین شده است.

\n\n

امام جمعه برازجان اضافه کرد: شهرستان دشتستان با بیش از 240 هزار نفر جمعیت دارای سه مدرسه علمیه شامل مدرسه علمیه بلندمدت چهارده معصوم، کوتاه مدت سفیران هدایت ویژه برادران و مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) ویژه خواهران است.

\n\n

مصلح یادآور شد: از هیچ تلاشی برای موفقیت و پیشرفت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران در برازجان فروگذار نمی‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر