جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۷۶۲
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

فکرشهر: باتوجه به اعلام بارش باران مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای بررسی تاسیسات آبرسانی  و نیز نظارت بر تیم های عملیاتی و بازدید میدانی در شهرستان های جنوبی استان بوشهر مستقر شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با حضور در نقاط جنوبی استان بوشهر با اشاره به آغاز بارش باران در این مناطق اظهار کرد: تیم‌های تعمیرات و اکیپ‌های امدادی در تمام نقاط استان از جمله شهرستان‌های 4 گانه استان که احتمال بارش شدید باران شده در حالت آماده باش هستند.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مشکلی در توزیع آب در شبکه‌های آبرسانی گزارش نشده است تصریح کرد: تمامی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در استان فعال هستند و تیم‌های اضطراری و اکیپ‌های امدادی این شرکت برای کمک به رفع آبگرفتگی احتمالی بر اثر بارندگی در آماده باش بسر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تمام توان در بخش‌های نیروی انسانی و تجهیزات آماده خدمت‌رسانی به مردم استان است و تدابیر لازم برای مدیریت این بارش و سیلاب احتمالی اندیشیده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر