پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۷۸۰
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱

فکرشهر: فرماندار دیر استان بوشهر گفت: پس از بارندگی هفته گذشته زیرگذر راه ارتباطی شهر "دوراهک" این شهرستان به شهر "ریز" شهرستان جم مسدود شده است و از این جاده تردد صورت نمی‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یونس باربرز روز یکشنبه در بازدید از این راه ارتباطی افزود: به دلیل بارش شدید باران در هفته گذشته و خطر آبگرفتگی و ریزش کوه این مسیر توسط ستاد بحران شهرستان مسدود شده و رانندگان برای تردد مسیر دیگری انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: راه ارتباطی دوراهک این شهرستان به سمت ریز درشهرستان جم فاقد ترانشه مناسب از سمت کوه است.
فرماندار دیر افزود: نداشتن ابنیه فنی لازم وکافی از جمله پل‌ها وآبراه‌های لازم ودیوارهای حفاظتی کافی از جمله مشکلات این مسیر ارتباطی است.

وی گفت: امروز بارش خوبی در این شهرستان بارید و نیروهای ستاد بحران آبگرفتگی درون شهری را برطرف کردند و تاکنون هیچ خسارتی به بخش های کشاورزی و زیرساخت ها گزارش نشده است.

فرماندار دیر بیان کرد: به مردم توصیه می کنیم همچنان از تردد غیر ضرور خودداری کرده و در مسیرهای آبگرفتگی و رودخانه ها قرار نگیرند.

وی در ارتباط با پل ساحلی رودخانه مند بردخون گفت: پل ساحلی رودخانه مند در بردخون هیچ مشکلی ندارد و برای قایق های صیادی هم مرزبانی از روز گذشته هیچ خروجی نداده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر