چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس راه استان بوشهر:
کد خبر: ۱۰۳۸۲۳
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به پایان بارندگی، از باز بودن همه محورها و روان بودن ترافیک در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ صادق مزارعی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان بوشهر پس از بارندگی گفت: در حال حاضر هیچ محدودیت یا انسدادی در جاده‌های این استان نداریم؛ راه‌ها باز و ترافیک روان است.

وی یادآور شد: انسداد طولانی مدت در هیچ یک از جاده‌های استان بوشهر نداشته‌ایم، در شهرستان کنگان (خروجی کنگان به دوراهک) و شهرستان عسلویه ( خروجی شهر چاه مبارک) برای زمانی کوتاهی راه مسدود شدند که با تلاش همکاران این مسیرها به سرعت بازگشایی شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: اگر بارندگی در استان‌های همجوار رخ داده باشد باتوجه به تجربیات سنوات گذشته پیش‌بینی می‌شود با حرکت سیلاب‌ها به سمت استان بوشهر در محورهای ساحلی "بوشهر-دیر" و "بوشهر-گناوه" مسدود شوند؛ در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است، همکاران ما در محل حضور دارند و اطلاع رسانی‌های لازم را انجام خواهند داد.

مزارعی بیان کرد: باتوجه به بارندگی‌های هفته گذشته در سطح استان بوشهر، جاده‌ها شست‌وشو شده و حوادث جاده‌ای خاصی را نداشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: علی‌رغم هشدارهای هواشناسی و تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضرور، تعداد اندکی از هم استانی‌های نسبت به این مهم بی‌توجهی کردند. رانندگان قبل از عبور از هر محور وضعیت جاده را استعلام کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد: در شرایط بارندگی باید فاصله طولی بین خودروها و بستن کمربند رعایت شود تا سفر ایمنی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر