جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۸۶۴
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: عقب ماندگی پروژه‌های عمرانی استان بوشهر جبران شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح دوشنبه در نشست با مسئولان و مدیران استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به عدالت محوری دولت جدید و توجه به مناطق محروم می‌توانیم پیگیری بهتری برای جذب بودجه انجام دهیم تا برخی از ضعف‌ها جبران شود.

وی اضافه کرد: در استان پروژه‌های خردی هستند که برای تکمیل نیازمند مدیریت صحیح و تأمین هزینه هستند، این جلسه برای این تشکیل شده تا با برنامه ریزی مناسب و استفاده از بودجه‌هایی که تاکنون جذب شده بخشی از مشکلات برطرف شود و برای تکمیل پروژه‌های ناتمام به دنبال جذب بودجه مناسب باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بیان کرد: بخشی از کارها به خاطر وجود ضعف‌های قانونی، کمبود منابع مالی، فضای اقتصادی حاکم بر جامعه و پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران، آن طور که باید پیش نرفته است و با همین وضعیت سال آینده هم به هدف مد نظر نمی‌رسد.

وی افزود: انتظار داریم با تلاش معاون عمرانی استاندار بوشهر اگر موانعی در سر راه مدیران اجرایی وجود دارد با هماهنگی‌های لازم موانع برداشته شود و با اجرایی و عملیاتی شدن این حداقل‌ها، بتوانیم گام‌های جدید برداریم و مبالغ جدیدی را جذب کنیم.

جمیری با بیان اینکه در شمال استان شرایط مناسبی نداریم اظهار داشت: در حوزه بوشهر به حمدالله شرایط به صورت نسبی خوب است اما وقتی که به شهرستان‌های گناوه و دیلم می‌رویم حقیقتاً در حوزه راه‌های روستایی، طرح هادی و ایجاد فضاهای ورزشی نیاز به کارهای جدی تری دارد.

وی بیان کرد: کمبودهای جدی در حوزه راه و ورزش و جوانان این دو شهرستان وجود دارد که باید توجه جدی تری به آنها بشود، اراده برای انجام کار وجود دارد اما ممکن است موانعی در سر راه دستگاه‌های اجرایی باشد که با کمک معاون عمرانی و در رأس امور قرار گرفتن ایشان موانع سریع‌تر رفع شود تا بتوانیم قدم‌های بعدی را برداریم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید در انجام کارها سرعت بیشتری داشته باشیم، بخشی از پروژه‌ها به دلیل معطل ماندن و یا مدیریت ناصحیح با گرانی و افزایش مبالغ پروژه مواجه شده‌اند، باید با حرکت جهادی و مدیریت صحیح منابع عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر